بهترین تبلیغات برای املاک


 یکی از برترین مشاغلی که به شدت از بازاریابی و تبلیغات و خدمات چاپی سود می بردشغل های املاک و مستغلات می باشد.

 داشتن موارد چاپی به ارتقای کسب و کار بنگاهی به شدت کمک می کند و به مشتریان شما این حس را می دهد که با شخصی حرفه ای و کارآمد کار می کنند. در حالی که می دانیم بسیاری از محصولات چاپی که مشاوران املاک به طور منظم از آنها استفاده می کنند مانند چاپ بروشور ، کارت پستال های ، کارت ویزیت بهترین محصولات چاپی می باشد که بسیاری از مشاغل املاکی از آن استفاده می کنند البته ما در این مقاله بهترین تبلیغات دیگری علاوه بر این موارد که برای شاغل املاکی مفید می باشد و شاید به ذهن شما خطور نکرده برای شما بیان میکنیم.

ما در مقاله بهترین تبلیغات برای املاک سعی میکنیم بیشترین و پرکاربرد ترین محصولات چاپی که باید هر املاکی داشته باشد را بطور گام به گام بیان میکنیم. شما در مرکز تخصصی چاپ متین می توانید تنوع محصول و قیمت و روز کاری برای هر محصول چاپی در هر تیراژی داشته باشید و ما بطور مختصر به مهم ترین بخش ها در این مورد به شما اشاره میکنیم.

در این مقاله بهترین تبلیغات برای املاک به مهم ترین و اصلی ترین مواردی که باید هریک از مشاوران املاک بعنوان خدمات چاپی و تبلیغاتی داشته باشند را برای شما بیان میکینم.

بخش اول : چاپ کارت ویزیت

اینکه چرا کارت ویزیت برای مشاوران املاک لازم و ضرروی است به نوعی کاملا مشخص است، اما باز باید به اهمیت آن اشاره بکنیم. وقتی شما به عنوان یک کارشناس با خریدار برای بازدید به یک خانه می روید تنها راه ارتباط شما با مشتری شماره تماس شما می باشد که این شماره تماس باید در قالب یک برگه و یا یک کارت ویزیت در اختیار خریدار و یا فروشنده قرار بگیرد تا هر زمانی که به آن احتیاج پیدا کرد آن را داشته باشد تا بتواند با شما ارتباط بگیرد. مردم اغلب تمایل دارند با آن مشاورانی که بیشترین زمان و وقت را برای پیدا کردن خانه صرف میکنند با آن در ارتباط باشند و بهترین راه ارتباط با شخص مشاور چاپ کارت ویزیت که شماره تماس داخل آن وجود داشته باشد. شما می توانید یک کارت ویزیت فوری و زیبا برای خودتان طراحی بکنید و داشتن یک کارت ویزیت زیبا نشان دهنده شخصیت و اهمیت شما نسبت به کسب و کار خودتان را می دهد. شما می توانید مقاله نکات ضروری کارت ویزیت را مطالعه بفرمایید و اصلی ترین نکاتی که باید درون کارت ویزیتتون قید بکنید را برای شما بیان کرده ایم و می توانید از مطالب آن استفاده بفرمایید.

بخش دوم: سربرگ و پاکت

مکاتبات شما باید در قالب برگه های شخصی سازی شده و دارای یک ظاهری منسجم از طرح و برند و لوگوی سازمانی شما باشد. شما می توانید سربرگ ها و پاکت های خود را با لوگوی خود و در هر شکل و طرحی که دوست داشته باشید سفارش بدهید. چاپ سربرگ ارزان و چاپ پاکت ها دارای انواع جنس های متنوع از تحریر 80 گرمی تا 140 گرمی امکان ثبت سفارش در چاپ متین وجود دارد. شما به راحتی با استفاده از انواع پرینتر های لیزری و جوهرافشان می توانید روی همه آنها چاپ بزنید. مطالبی را که شما باید برروی سربرگ و پاکت درج بکنید را در قالب مقالات متعدد به بخشی از آنها اشاره شده است و می توانید از مطالب آن برای طراحی سربرگ و پاکت خود استفاده بکنید.

بهترین محصولات چاپی برای املاک

بخش سوم : چاپ پرچم

شاید اهمیت چاپ پرچم بر هیچ شخصی پوشیده نباشد و متاسفانه بعضی از مشاوران املاک از پتانسیل و ظرفیت پرچم برای تبلیغات و برندینگ لوگو و مشاور خود استفاده نمی کنند و همین موضوع ممکن از سایر رقبا در این شغل جا بمانید. چاپ پرچم بخش های متنوعی دارد از چاپپ پرچم رومیزی تا تشریفات و چاپ پرچم ساحلی که شاید داشتن یک پرچم ساحلی برای مشاغل یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم و با ارزش می باشد. شما می توانید اطلاعات املاک خودتان از شماره تماس تا لوگوی سازمانی خودتان را برروی پرچم ساحلی درج بکنید.

بخش چهارم: دفترچه یادداشت

ما می دانیم که مشاوران املاک دوست دارند اقلام تبلیغاتی رایگان و مفیدی را به مشتریان خود بدهند و چاپ دفترچه یادداشت ها یکی از محبوب ترین مواردی هستش که می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم. شما می توانید یک دفترچه یادداشت ساده طراحی کنید که شامل تمام اطلاعات تماس و نام تجاری شما باشد این کار نه تنها مشتریان شما هر روز از این دفترچه یادداشت برای یادداشت برداری عمومی و تهیه فهرست استفاده می کنند، بلکه اطلاعات املاک شما همیشه برای آنها یادآوری خواهد داشت و این اتفاق به نوعی برای شما برد برد خواهد بود.

بخش پنجم : چاپ بروشور و یا تراکت

داشتن یک بروشور با تمام خدماتی که ارائه می دهید همیشه یک ایده خوب و راهی آسان برای معرفی توانایی ها و حتی تجربه همکاری سایر مشتریان با شما می تواند باشد. چاپ بروشور به صورت چاپ افست قیمت تمام شده آن را ارزان می کند ولی ارزش تبلیغاتی آن بسیار بالا می باشد. شما در چاپ بروشور فوری می توانید از ظرفیت فضای های آن نهایت استفاده را ببرید و برای زمانی که شما اطلاعات بسیار زیادی دارید می توانید سفارش بروشور بدهید ولی اگر این اطلاعات محدود باشد می توانید چاپ تراکت بعنوان تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده بکنید.

بخش ششم: چاپ فولدر

به عنوان یک مشاوره، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات و مدارک بیشتری نسبت به مشتریان خود داشته باشید. داشتن پوشه‌های مارک دار با آرم، نام و اطلاعات تماس، سرمایه‌ای گذاری می باشد که نباید از آن صرف نظر کنید، نه تنها چاپ فولدر ابزار مناسب برای نگه داشتن تمام محتویات کاغذ هستش بلکه بعنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مفید برای شما عمل می کند.

با این هفت مورد خدمات چاپی که همیشه در اختیار شما هستش برای شما در مقاله بهترین تبلیغات برای املاک بیان کردیم ، امیدوار هستیم این مقاله بهترین محصولات چاپی برای املاک برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

تفاوت بین چاپ مش و لیبل و استیکر در چاپ متین