جعبه محصولات فست فودز


 

جعبه محصولات فست فود

امروزه غذاهای فست فودی بخشی جداناپذیر از زندگی مدرن و شهری ما را تشکیل می دهد که با توجه به اینکه این غذاها خیلی سریع آماده می شوند بسیار مورد استقبال مردم بخصوص نسل جوان قرار گرفته اند. از این رو با توجه به گسترش روز افزون رستوران های فست فود در سراسر دنیا، توجه به بسته بندی و جعبه های این دسته از محصولات بیش پیش مورد توجه صاحبان این کسب و کارها قرار گرفته است بخصوص که بررسی های علمی جدید نشان می دهند که زیبایی ها و تجربه های بصری هنگام صرف غذا باعث لذت دو چندان از غذا می شود.

از این رو چاپ متین با ورود به این حوزه و با استفاه از کاغذ های کرافت بهداشتی و سفید بهداشتی مورد تایید سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران اقدام به تولید جعبه محصولات فست فود آماده و اختصاصی از جمله جعبه پیتزا در سایز های مختلف ، جعبه همبرگر ، سیب زمینی ، ظرف سوخاری و ظرف داخل سالن ، جعبه ساندویچ و … نماید.


چاپ جعبه فست فود به صورت اختصاصی

کلیه مواردی که در بالاتر به آنها اشاره شده مربوط به جعبه ها و ظرف های عمومی محصولات فست فود می باشد و برای مجموعه های کوچکتر که برای شروع کار تمایل به استفاده از ظروف با طرح های عمومی و البته زیبا دارند مناسب می باشد.

ساخت ، تولید و چاپ کلیه ظروف و جعبه های فست فودی در مرکز تخصصی چاپ متین قابل انجام می باشد که برای استعلام قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی این مرکز با ما در ارتباط باشید. ( Q5 )

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

تفاوت بین چاپ مش و لیبل و استیکر در چاپ متین