کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

 

آخرین مقاله ای که در سایت رسالت منتشر شده است. هدایای تبلیغاتی روشی جدید و منحصر به فرد برای قدردانی از مشتریان و کارمندان به شمار می آید که در گذشته و بخصوص در این سال ها توجه بسیار زیادی به آن شده است. در بیشتر مواقع وقتی هدیه‌ای بصورت رایگان به ما داده می شود، به صورت ناخودآگاه ما به فکر جبران کردن از هدیه دهنده می افتیم. در بیشتر مواقع این جبران کردن می تواند با خرید از آن فرد یا برند شکل بگیرد. اگر هم ما قصد خرید از آن فروشگاه یا آن برند را نداشته باشیم آن هدیه همیشه به یادگار در ذهن ما نقش می بندد و آن را به دوستان و آشنایانمان معرفی خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، یکی از دغدغه‌ های مدیران در شرکت های مختلف این است که کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است بسته به توانمندی مالی هر سازمان این هدایا، مختلف می باشد.

به صورت سنتی، بسیاری از شرکتها در ایران، شروع به دادن هدیه چاپ سررسید و یا تقویم رومیزی و یا تقویم دیواری می کنند. در صورتیکه هدایای تبلیغاتی بسیار زیادی می تواند وجود داشته باشد که هر شرکتی براساس بودجه و توان مالی خود اقدام به این هدایای تبلیغاتی بکند. ما قصد داریم در این مقاله به انواع این هدایای تبلیغاتی جذاب و مفید را به شما معرفی بکنیم.

هدایای تبلیغاتی پایان سال یک شرکت به نوعی بیانگر کلاس کاری و میزان اهمیت آن ها به مخاطبان خود تلقی شده و می ‌تواند نقش به ‌سزایی در تدعی تصور مطلوب در ذهن مشتریان ایفا کند. با سفارش هدایای تبلیغاتی خود مرکز تخصصی چاپ متین می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب هدیه ی مناسب برای شرکتتان بهره مند شده و بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال را از ما دریافت کنید.

کارت هدیه

شاید برای بسیاری از شرکت ها دادن یک کارت هدیه به مشتریان و یا کارمندان خود راحت ترین راه برای این احساس مسئولیت خود باشد که یک مبلغ پولی را درون یکی از کارت های هدیه بانک ها قرار می دهند و این کارت را به مخاطبین خود هدیه می دهند. شاید این روش آسان ترین و از نظر ما بی ارزش ترین کار ممکن باشد زیرا دادن کارت هدیه فقط در نگاه اول جذابیت دارد ولی بعد از چند روز و استفاده شدن این پول به راحتی فراموش می شود. توصیه اول ما این است هیچ وقت یک هدیه ساده حتی یک خودکار کارایی بسیار بیشتری نسبت به دادن یک کارت هدیه هرچقدر گران نمی کند.

چاپ فلش

شاید برای شما سوال باشد که چه هدیه ای کاربردی و مفید می باشد. چاپ فلش و یا یک فلش تبلیغاتی که اسم و برند شما برروی آن حک شده باشد بسیار می تواند کارایی و جذابیت داشته باشد. این هدیه هم کاربرد بسیار زیادی دارد و هم ارزشمند می باشد. چاپ فلش تبلیغاتی بسیاری از افراد برای آهنگ گوش دادن و یا انتقال مطالب بسیار کاربرد دارد و هر روز و یا حداقل هر هفته شخص با آن فلش بخاطر قرار گرفتن اطلاعات آن درون آن فلش با آن درگیر می باشد.

پاور بانک

این روزها اکثر افراد با خود یک گوشی هوشمند حمل می کنند و این گوشی هوشمند تنها عیبی که دارد ضعف در باطری و به اتمام رسیدن باطری آن می باشد. پاور بانک این ضعف گوشی ها را تا حدودی جبران کرده است و شرکت ها می تواند از این ابزار بسیار کارآمد برای تبلیغات و هدیه دادن استفاده بکنند. پاوربانک تبلیغاتی یک ابزار بسیار خوب برای معرفی برند و شعار سازمانی شما می باشد.

چاپ سررسید

از دیرباز بسیار از شرکت ها به انتهای سال نزدیک می شویم اقدام به چاپ سررسید می کنند. چاپ سررسید یک ابزار بسیار کارآمد و مفیدی می باشد که علاقه ای بین بسیاری از ایرانی ها به گرفتن سررسید وجود دارد زیرا این هدیه تبلیغاتی بسیار مفید و کارآمد می باشد. شرکت می توانند با درج لوگو و برند سازمانی خود برروی آن شروع به تبلیغات سازمان خود بکنند. در این سال ها تنوع بسیار زیادی در بخش چاپ سررسید به وجود آماده است و البته افزایش قیمت پیدا کرده است که شاید از عهده هر شرکتی بر نمی آید.

چاپ تقویم رومیزی / تقویم دیواری

چاپ تقویم رومیزی و یا دیواری یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی آخر سال می باشد. این هدیه تبلیغاتی بسیار می تواند کارآمد و مفید باشد. شرکت ها می توانند با درج برند و لوگوی سازمانی خود برروی این تقویم ها اقدام به توزیع و هدیه دادن به افراد و مشتریان خود بکنند. تقویم یکی از ابزارهای بسیار مفید و کارآمدی می باشد که برای هر شخصی کارآمد و مفید می باشد به این خاطر این هدیه می تواند یک ابزار بسیار مفید تبلیغاتی برای افراد باشد.

حتی ‌الامکان سعی کنید هزینه ‌ای را که برای هدیه دادن به یک مخاطب ویژه در نظر گرفته ‌اید برای خرید دو یا چند نوع هدیه تقسیم کنید تا با این کار علاوه بر خود شخص، خانواده و یا اطرافیان او نیز شاد و خوشحال شوند.

به یاد داشته باشید این نکات کلیدی و موارد فوق، یک زمانی برای سفارش هدایای تبلیغاتی موثر برای نام تجاری تان به کار می‌آیند. با در نظر داشتن این عوامل کلیدی، مطمئن شوید که محصولی را که انتخاب می‌کنید که بیشترین اثر را روی مصرف کنندگان داشته باشد.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱-۷۷۶۲۴۲۰۲ (۱۰ خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین