بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

 

آخرین مقاله که در سایت گیم فا منتشر شده است. هیچ چیز بهتر از دادن یک هدیه سورپرایز خاص ، زیبا و  شخصی در روز مادر نیست. مهم نیست که این هدیه از طرف چه کسی باشد ، شوهر شریک زندگی، فرزند، خویشاوند ، همکار و یا دوستان باشد مهم این است که این هدیه با هزاران عشق و علاقه داده شده است. شاید مهمترین دغدغه ای که هر شخصی ممکن است در این روز با آن مواجه شود این است که چه نوع هدیه ای می تواند برای روز مادر مناسب باشد. چون این اتفاق هر سال تکرار می شود انتخاب یک هدیه مناسب علاوه بر اینکه بشدت سخت است می تواند مهم و کاربردی باشد.

در هدیه دادن مهم نیست که این هدیه گران قیمت و با ارزش باشد مهم کاربرد و با ارزش بودن این هدیه می باشد.برای انتخاب یک هدیه باید سلیقه ، سن ، موقعیت که درون آن قرار گرفته است ، مجرد و متاهل بودن شخص مورد نظر بسیار می تواند شما را در رسیدن به هدف نزدیک و نزدیک تر بکند.

ما در این مقاله بهترین هدیه برای روز مادر سعی کردیم شیرین ترین ، زیبا ترین و صمیمانه ترین ایده های مناسب برای روز مادر را در این مقاله بهترین هدیه برای روز مادر برای شما بیان بکنیم. بهتر است یک کارت پستال و یا کارت هدیه بهمراه کادو خود ارسال بکنید تا هرچه دل نوشته و یا جمله ای که دوست دارید درون آن بنویسید.

در این مقاله سعی میکنیم مواردی که امکان اجرا توسط چاپ متین وجود دارد را در این مقاله بهترین هدیه برای روز مادر برای شما بیان بکنیم. ما ۵ مورد از بهترین موارد را در این مقاله بیان میکنیم.

هدیه اول: عکس و شاسی

یکی از بهترین هدایایی که هر شخصی می تواند با هزینه های متفاوت به مادران خود هدیه بدهد. سفارش عکس روی شاسی یک هدیه ماندگار و تا حدودی ارزان قیمت می باشد. شما می توانید سایز و جنس مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید و در بازه زمانی کوتاه سفارش عکس فوری خودتان را تحویل بگیرید.

هدیه دوم : لیوان سرامیکی

یکی دگیر از مواردی که به راحتی می توانید سفارش بدهید چاپ روی لیوان سرامیکی می باشد. شما می توانید با هزینه بسیار کم و با داشتن یک عکس زیبا و به یادماندنی لیوان سرامیکی زیبا و جذاب خودتان را در چاپ متین سفارش بدهید. برای این کار کافی یک سر به صفحه چاپ روی لیوان بزنید و نوع لیوان مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید و به راحتی سفارش بدهید.

هدیه سوم: شال و روسری

شما در چاپ متین این امکان را دارید شال را با طرح مورد نظر خودتان را چاپ و به دیگران هدیه بدهید. شال و روسری جز موارد بسیار پرکاربردی می باشد که هر شخصی از گرفتن این هدیه حتی به دفعات خوشحال می شود. شما می توانید از یک طرح زیبا و خاصی که دوست دارید درون سایت چاپ متین در خواست بدهید و سفارش خودتان را دریافت بکنید.

هدیه چهارم: پازل

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین هدایایی که شما می تواند بعنوان روز مادر در نظر بگیرد چاپ پازل اختصاصی می باشد. سفارش پازل در سایز و جنس و اندازه های مختلف با بالاترین کیفیت سفارش بدهید. شما در اگر می توانید هزینه های بیشتری بدهید از پازل چوبی برای کار خود سفارش بدهید. پازل چوبی در سایز های متنوع تر و جنس متفاوت تر را سفارش بدهید. پازل مغناطیسی هم وجود دارد که برای نصب بروی درب یخچال و یا قسمت های فلزی می توانید سفارش بدهید.

هدیه پنجم : چاپ تیشرت

یکی دیگر از پرفروش ترین و جذاب ترین سفارشات برای هدیه روز مادر هدیه از نوع پوشاک می باشد. ما در چاپ متین هم امکان سفارش تیشرت و هم سویشرت برای دوستان فراهم می باشد. و دوستان می توانند در شکل و اندازه های مختلف طرح اختصاصی خودتان را به یک جمله زیبا و ماندگار چاپ و به مادر خود هدیه بدهید. در چاپ متین این قابلیت هم وجود دارد که تیشرت را بصورت کادو پیچ برای دوستان ارسال بشود. شما می توانید یک چاپ روی تیشرت زیبا و خاصی با طرح های قشنگ را به مادر خود هدیه بدهید.

کادوهای بسیار بیشتر وجود دارد که چون امکان ارائه آن توسط مجتمع چاپ متین وجود ندارد فقط به آن اشاره میکنیم برخی از این موارد شامل: گلدان ، لوازم آرایش ، روی تختی ، پتو ، قالیچه ، قالی ، آباژور ، طلا ، دستگاه تصفیه هوا ، کفش ، مانتو ، قلم نوری قرآن ، گوشی موبایل ، عینک ، ساعت ، اتو مو ، سفر تفریحی ، کتاب ، بلیط سینما ، کیف ، بلیط یک جلسه ماساژ ، ظرف شویی ، وسایل آشپزخانه ، پارچه و …

ما در مقاله بهترین هدیه برای روز مادر که توسط تیم نویسندگان چاپ متین منتشر شده است سعی کردیم مواردی را بیان که بتوانیم توسط تیم چاپ متین اجر بکنیم برای شما بیان کردیم. امیدوار هستیم به یک ایده بسیار زیبا و جذابی برای هدیه دادن روز مادر برسید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین