چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود

 

در دنیای دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین، به راحتی می توان فهمید که چرا برخی از مردم فکر می کنند که چاپ تراکت اکنون بی ربط و هزینه اضافی می باشد. در صورتی در این مقاله چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود در خصوص اهمیت داشتن یک تراکت و اینکه چه کاری انجام بدهیم که هزینه ای بابت چاپ تراکت انجام دادیم بلااستفاده نشود و کارایی بهتر از دیجیتال مارکتینگ بشود.

تراکت تبلیغاتی راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه با پیام کوتاه و انگیزشی است که می تواند باعث افزایش فروش شود. شما در حال حاضر لیستی از مشتریان فعلی خود دارید که با استفاده از این آدرس ها می توانید یک بروشور تبلیغاتی و یا یک کاتالوگ تبلیغاتی ایجاد بکنید و پست بکنید. اگر لیستی از مشتریان ندارید می توانید از مشتریان بالقوه ای که در این حوزه فعالیت می کنند آدرسی تهیه بکنید و برای این افراد تراکت تبلیغاتی خودتان را ارسال بکنید.

اکنون  موقع آن رسیده که شروع به ایجاد چاپ تراکت فوری کنید که توجه مخاطبین شما را به خود جلب کند. در اینجا ۱۰ پیشنهاد وجود دارد که شما می توانید با الهام بخشی از جدیدترین کمپین بازاریابی به نتیجه مطلوبی برسید.

از مشتریان خود برای اثربخشی بیشتر استفاده بکنید

از یکی از مشتریان وفادار خود عکس بگیرید و به آنها اجازه دهید گواهی رضایت خود را از کسب و کارتان به شما ارائه دهند. این رویکرد باعث ایجاد اعتماد می‌شود و به احتمال زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا مردم معمولاً دنبال آن هستند ببینید کسایی که از کسب و کار شما استفاده کرده اند به چه تجربه ای رسیدند.

اطلاعات خود را به روز نگه دارید

شرایط دسترسی به خودتان را آسان نگه دارید: نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن، شماره فکس، آدرس ایمیل، نشانی اینترنتی وب‌سایت، و نقشه و یا کروکی از محل خودتان ایجاد بکنید. ساعات کاری و زمانی که در محل کار هستید را در تراکت تبلیغاتی خود ذکر بکنید.

خدمات رایگانی را ارائه بدهید

چاپ تراکت تبلیغاتی خودتان را نیز به یک کوپن تبدیل بکنید. یک طراحی چشم نواز ایجاد کنید که باعث می شود بروشور شما به یک کوپن با ارزش به نظر برسد و ارزش آن را داشته باشد که با استفاده از آن به کسب و کار شما مراجعه بکنند. خدمات رایگان همیشه یک شرط مطمئن برای آوردن مشتری به کسب و کار شما می باشد.

از فناوری استفاده کنید

در طراحی تراکت خود از یک کد QR استفاده بکنید. شما می توانید با استفاده از این QR یکسری از اطلاعاتی که ممکن است درون تراکت خود نتوانید جاگذاری بکنید با استفاده از این فناوری در طراحی تراکت خود استفاده بکنید. مخاطبین شما کافی است با یک گوشی هوشمند حداقلی به تمامی اطلاعات که ممکن است درون تراکتتون جا نگیرد از این ظرفیت استفاده بکنید.

علت دیده نشدن تراکت

خلاق باشید

تفنگ خلاقیت خودتان را از قلاف خارج بکنید و طرح و عکس ها جالب و قشنگی برروی تراکت قرار بدهید. شما می توانید با استفاده از یک عکس خارق العاده مخاطبین خودتان را به فکر فرو ببرید. برای مثال استفاده از ماسه مخاطبین خودتان را به فکر سفر به کویر و یا ساحل دریا بکنید. حتما شما باید با استفاده از تصاویر تمام منظورتان را در یک نگاه به مخاطب برسانید.

قالب جدید طراحی بکنید

شاید اکثر تراکت و یا بروشور های تبلیغاتی به شکل مستطیل و معمولی می باشند و اکثر مردم هم به این شکل تصور دارند. در چاپ تراکت و یا چاپ بروشور فوری خود از شکل های خاص استفاده بکنید. اگر در یک شرکت مسافرتی فعالیت می کنید تراکت خودتان را به شکل یک هواپیما و یا اتوبوس برش بزنید قالب خاص یک تراکت تمام حرف شما را به مخاطب منتقل می کند و حتی اگر شما هم مطلبی درون این تراکت ننویسید خود برش خاص تراکت گویای تمام مطلب می باشد. برش خاص در چاپ کارت ویزیت و یا چاپ لیبل خیلی مرسوم است ولی در چاپ تراکت این سنت شکنی محسوب می شود و جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبین خواهد داشت.

بصورت ترکیبی توزیع بکنید

در هنگام چاپ تراکت شما می توانید یک پانچی روی تراکت خود اینجا بکنید و یک کوپن تبلیغاتی و یا کارت ویزیت را به تراکت خود پانچ بکنید این کارت ویزیت می تواند اطلاعات سازمان شما و یا درصد تخفیف استفاده از محصولات خودتان را می تواند به تراکت خود پانچ بکنید.

از متریال خوب استفاده بکنید

اگر برایتان مهم نیست که کمی اضافه تر خرج کنید به فکر استفاده از یک تراکت تبلیغاتی از مواد متفاوت باشید. شما می توانید از یک تراکت مخملی و یا با روکش سلفون مات و یا براق در تراکت خود استفاده بکنید.

یک بعد جدید اضافه کنید

یک حس اضافی را در تراکت خود اضافه بکنید. شما می توانید از یک عطر و یا سایر موارد محرک در تراکت خود استفاده بکنید. شما می توانید تراکت خودتان را آغشته به مواد معطر بکنید. این کار قطعا خیلی برای مخاطبین شما جذابیت خواهد داشت.

یک سریال ایجاد بکنید

در تراکت تبلیغاتی خود سعی بکنید یک سریال طراحی بکنید. یعنی یک پیام را بطور گام به گام و در قالب چند بخش منتقل بکنید. در بازه زمانی مختلف یک پیام را منتقل بکنید. این کار سبب می شود مخاطبین شما را دنبال بکنند و یا حدس بزنند انتهای ماجرا به کجا ختم می شود این کار شما بسیار می تواند برای مخاطبین شما با جذاب باشد.

قطعا بیش تر از این ده ایده ای که در این مقاله برای شما بیان کردیم برای بهتر استفاده کردن از تراکت وجود دارد.ما در این مقاله چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود به بخشی از این روش ها اشاره کردیم امیدوار هستیم بخشی از مزایای چاپ تراکت که برای شما بیان کردیم شما را متقاعد کرده باشد از چاپ تراکت برای کسب و کار خود استفاده بکنید. در این مقاله چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود سعی کردیم اکثر نکات را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم که برای شما مفید بوده باشد.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین