کسب و کار خودتان را چگونه تبلیغ بکنیم در چاپ متین

آخرین مقاله ای که در سایت آی تای رسان به انتشار رسیده است در خصوص موارد زیادی از جمله شاید مهمترین مسئله و سوالی که هر کسب و کار در زمان آغاز و راه اندازی کسب و کار خود برای خودش مطرح می کند این است که کسب و کار خودش را چگونه تبلیغ بکند. ما قصد داریم در مقاله که توسط آی تی رسان قرار است منتشر بشود در خصوص کسب و کار خودتان را چگونه تبلیغ بکنید که توسط تیم تحریریه چاپ متین به انتشار رسیده است برای شما بیان بکنیم.

تبلیغ به معنای رساندن پیام می‌باشد. پس وقتی که شما تبلیغ می‌کنید هدفتان رساندن پیام است. قطعاً خود شما هم می‌دانید که هرچه روشی که برای رساندن پیام به کار می‌برید هوشمندانه‌تر باشد پیامتان دارای تأثیر بیشتری خواهد بود.

سوالات زیادی در این موضوع مطرح می شود که همه شبیه به هم هستند و یک راهکار واحد دارند. سوالاتی که این روزها اکثریت افرادی که با ما تماس می گیرند و می پرسند این است:

چطور تبلیغات کنیم؟

چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

چگونه محصول خود را معرفی کنیم؟

بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری چیست؟

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم؟

چگونه مشتری پیدا کنیم؟

بهترین روش تبلیغ برای مغازه یا فروشگاه چیست؟

چطور در تلگرام تبلیغ کنیم؟

چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

وقتی شما دکتر می روید و از بیماری خود برای وی شرح می دهید، دکتر شما را بررسی می کند و بسته به بیماری و شرایط شما نسخه ای برایتان می پیچد! شما بدون آنکه روی آن نسخه نظری بدهید به داروخانه می روید و داروها را تهیه و مصرف می کنید تا خوب شوید. اصلا به این فکر نمی کنید که آیا نسخه ی وی برای من مفید است یا نه؟! درست است؟!

آیا برای تبلیغات هم این موضوع صدق می کند؟ آیا شما حرف مشاور تبلیغاتی خود را بدون درصدی تردید قبول می کنید و فقط نسخه ای که وی برای شما پیچیده را مصرف می کنید تا موفق شوید؟ مسلما اینطور نیست!!

سوال خیلی از مشتریان این است که چطور تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ در جواب من به همه مشتریان می گویم که ما راهکارهای تبلیغاتی را بر اساس نیاز شما تدوین و طراحی می کنیم و به شما ارائه می دهیم، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! و این عدم اطمینان به مشاور تبلیغاتی است. که این اصلا برای توسعه کسب و کار شما اصلا مفید و سودمند نیست و تا می توانید نباید اقدام به این کار بکنید.

یکی از عوامل مهمی که موجب می‌شود مشتری تصمیم به خرید از شما بگیرد این است که شما به طور کامل نحوه حل مشکلش را به وی توضیح دهید. اگر در این امر موفق باشید مشتری به اصطلاح نمک‌گیر خواهد شد و برای جبران این نمک‌گیر شدنش محصولاتتان را خریداری خواهد نمود. اگر فردی، شما را در حوزه کاریتان باتجربه و کاربلد بپندارد قطعاً از شما خریداری خواهد کرد و شما را به رقیبانتان ترجیح خواهد داد پس راهکارهای ارزشمند و مفید ارائه نمائید تا مشتریانتان به شما وفادار بمانند.

ابزارهای مهم تبلیغات چاپ متین

ابزارهای بسیار مهم و زیادی در تبلیغات وجود دارد که بسیاری از این ابزارها در چاپ متین وجود دارد و دوستان به راحتی می توانند از این ابزارها برای تبیغات کسب و کار خود استفاده بکنند.

مهمترین ابزارهایی که باید هر کسب و کاری برای خود تولید و سپس چاپ بکند باید داشته باشد. روش های تبلیغات بسیار زیادی وجود دارد از چاپ کارت ویزیت گرفته تا چاپ سربرگ و چاپ پاکت که باید هر کسب و کاری حداقل از این ابزارها استفاده بکند. زیرا وقتی یک مشتری به محیط کسب و کار شما می آید و یا از کسب و کار شما خریداری می کند باید از شما یک یادگاری برای آن داشته باشد این یادگاری می تواند فاکتور خرید  که در یک چاپ پاکت نامه اختصاصی شما قرار میگرد استفاده بکنید، چاپ ساک دستی و … که لوگو و برند سازمانی شما درون آن قرار بگیرد.

تبلیغات های چاپی بسیار زیادی دیگری هم وجود دارد در قالب چاپ اتکیت و یا چاپ اتیکت آویز که که بسیاری از رستوران ها می توانند از این ابزار استفاده بکنید چاپ اتیکت قلابی دارد که برروی درب و یا هر چای دیگر آویزان می شود و به راحتی افراد هر وقت که احتیاج به آن داشته باشند از آن استفاده می کنند.

در چاپ متین از این ابزارها بسیار زیاد وجود دارد که هر شخص با یک جستجو و یا تحقیق براساس نیاز خود به راحتی می تواند به یک نتیجه مطلوبی برای تبلیغات برسد.

یکسری تبلیغات برای درون کسب و کار می باشد و یکسری تبلیغات برای برون یک کسب و کار می باشد که برای هر دو بخش به راحتی می توانید هر کسب و کار از این ابزارها ها برای کسب و کار خود استفاده بکند.

چاپ پرچم گرفته تا چاپ تیشرت و و حتی چاپ پوستر دیواری و یا چاپ عکس که بیشتر برای درون سازمانی می باشد

تا چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت و چاپ سربرگ و چاپ پاکت و … که می باشد که برای برون سازمانی می باشد.

ما در مرکز تخصصی چاپ متین به شما پیشنهاد می دهیم قبل از انجام هر کاری در زمینه ی تبلیغات اقدام به تهیه مارکتینگ پلن کنید. تهیه ی مارکتینگ پلن امروزه یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت تبلیغاتی است و شما با داشتن این پلن می توانید آینده ی کسب و کار خود را تضمین کنید.

پس اگر الان به دنبال ایجاد مارکتینگ پلن خود هستید باید اعلام داریم که شرکت شایگان با داشتن تیم قوی در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ می تواند بهترین برنامه ی ممکن را برای شما تدوین و طراحی و اجرا نماید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (10 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ متین می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین