چگونه چاپ متین توانست رضایت مشتریان خود را جلب بکند

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  چاپ متین یک شرکت استارتاپی و فعال که چندین سال است بطور رسمی و بصورت جدی پا به عرضه خدمات آنلاین چاپ گذاشته است. و در این سال ها تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود رضایت مشتری و همچنین توسعه کسب کار خود پرداخت است.

گروه تخصصی خدمات آنلاین چاپ متین در این سال ها تواسته است با بهره گیری از بروز ترین و مجهز ترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا پا به عرصه انواع خدمات آنلاین چاپ بگذارد.

کارشناسان و موسسان حاضر در چاپ متین نبود یک سایت قوی و بروز در عرضه خدمات چاپ را در کشور احساس کردند و همین امر سبب شد که با استفاده از یک تیم فعال در امر آی تی و کدنویسی شروع به راه اندازی یک سایت قوی و بروز با بهترین امکانات بکنند. خلاها و نیازهایی که در این بازار چاپ وجود داشت باعث شد تیم پشتیبانی سایت چاپ متین در جهت رفع این نیازهای بازار شروع به راه اندازی یک سایت قوی و با کیفیت در تراز جهانی انجام بدهند.

چگونه چاپ متین توانست رضایت مشتریان خود را جلب بکند

مهم ترین ضعف در بازار چاپ نبود همه امکانات چاپی در بخش های مختلف چاپ مانند خدمات چاپ افست ، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن و سایر خدمات جانبی چاپی که همه این خدمات در قالب یک مجموعه چاپی کامل و جامع که مشتری به راحتی انواع خدمات چاپی خودش را در شکل و نوع مختلف به صورت یکجا و در قالب یک شرکت ارائه بدهد در گذشته وجود نداشت.

نبود تنوع بالای محصولات و انجام دادن همه این خدمات چاپی بدون واسطه ما را در چاپ متین بر این کار وا داشت که دست به راه اندازی یک شرکت استارتاپی در این حوزه بکنیم.

اهمیت دیگری که چاپ متین در مقایسه با سایر شرکت های چاپی در این عرصه دارد تخصصی بودن همه فعالیت های ما در این عرضه است به گونه ای که شما با ورود به هر حوزه به دنیایی تخصصی در اون بخش وارد می شوید. برای مثال اگر قصد چاپ کارت ویزیت دارید با ورود به صفحه کارت ویزیت می بینید که تنوع بسیار زیادی در این بخش از ارزان قیمت ترین نوع کارت ویزیت تا کارت ویزیت های مدیریتی گران قیمت نیز در این صفحه بهمراه فایل های طراحی و نمونه تصاویر وجود دارد. که هر فردی با مراجعه به این صفحات به راحتی می تواند یکی از انواع این کارت ویزیت ها را در شکل و اندازه های مختلف انتخاب و سپس درخواست چاپ خودش را بدهد.

در سایر حوزه های افست مثل تراکت در سایز و کاغذهای متنوعی از تحریر در وزن های مختلف تا گلاسه در گرماژهای مختلف تا کرافت و کاغذهای صدفی سعی کردیم یک تنوع بسیار بالایی در این بخش ارائه بدهیم. که بخش چاپ بروشور هم به طبع از تراکت نیز این تنوع محصولات و کاغذها در خود جای داده است.

در حوزه های سربرگ و پاکت هم به همین ترتیب سعی کردیم در جنس های و حتی در بخش پاکت در قالب های متنوع در سایز و اندازه های مختلف این بخش را توسعه و راه اندازی بکنیم.

در بخش چاپ لیبل سعی بر این شد که در شکل و اندازه و جنس های مختلف و زمان های تحویل متنوع شروع به راه اندازی این بخش بکنیم که بخش لیبل به سبب اهمیت و کاربرد بسیار زیادی که دارد سعی کردیم با دقت و نظارت بسیار زیادی این بخش را راه اندازی بکنیم

در حوزه چاپ فاکتور هم مانند سایر بخش های چاپی تمرکز اصلی خودمان را به سایز فاکتورها جمع کردیم و به دنبال راه اندازی یک صفحه چاپ فاکتوری که انواع سایز و طرح هایی را در خود جا بدهد دادیم.

در بخش افست یکسری چاپ های فصلی و اختصاصی وجود دارد که این بخش ها شامل چاپ تقویم و چاپ سررسید است که چاپ تقویم شامل تقویم های رومیزی و دیواری و جیبی است که هر ساله انتهای سال این بخش هم نیز بطور کامل و مفصل شروع به فعالیت می کند.

در بخش های دیجتالی تمرکز اصلی خودمان را به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی انجام دادیم. که در این بخش به دنبال راه اندازی سامانه چاپ عکس با کیفیت و با قیمت مناسب شدیم. سعی کردیم چاپ عکس را یک تنوع سایز و جنس بدهیم و به طبع آن در بخش شاسی به ضخامت های آن تنوعی بدهیم. یکسری شاسی های مکعبی و پازلی هم نیز برای جذاب تر شدن این بخش سعی کردیم در صفحه چاپ عکس روی شاسی اعمال بکنیم.

در بخش لارج فرمت به دنبال این هستیم که فقط با انجام دادن چاپ بنر خدمات خودمان را مختصر نکنیم و به دنبال توسعه هر چه بیشتر این بخش رفتیم و پس از راه اندازی چاپ بنر شروع به راه اندازی چاپ پوستر دیواری با طرح و شکل و اندازه دلخواه کردیم. که مشتری به راحتی هر طرح و شکلی و اندازه ای که علاقه مند و دوست داشته باشد به راحتی می تواند در خواست چاپ با بالاترین کیفیت بدهد. البته یکسری کمبود هایی در بخش های لارج فرمت وجود دارد که شرکت سعی بر راه اندازی سایر بخش هایی مانند چاپ استیکر و یا چاپ مش است که ان شاالله در آینده ای نزدیک این بخش هم نیز شروع به فعالیت می کند.

در بخش چاپ سابلیمیشن سعی کردیم بطور تخصصی و جامع تر در این بخش با بهره گیری از  کارشناسان با تجربه ای که داشتیم ورود بکنیم. در بخش سابلیمیشن سعی کردیم تحول عظیم و بنیادی انجام بدهیم اولین تحولی که سعی کردیم در این بخش انجام بدهیم تحول محصولات در عین تحول خدمات چاپ انجام بدهیم که این تحول سعی بر این شد در همه بخش های سابلیمیشن اتفاق بیافتد از جمله در چاپ تیشرت ، چاپ سویشرت ، چاپ لیوان ، چاپ کلاه ، چاپ پازل ، چاپ پدموس و چاپ شال که هر یک از این موارد با انواع محصولات در بخش ها مختلف شروع به راه اندازی آن بکنیم.

چگونه چاپ متین توانست رضایت مشتریان خود را جلب بکند

همه این ها بخش های اصلی انواع خدمات گروه تخصصی چاپ متین است که سعی کردیم با استفاده از نیروهای جوان و متخصص در این امر شروع به راه اندازی یک مجموعه حرفه در امر چاپ بپردازیم و هدف اصلی خودمان را جلب رضایت مشتری ارائه انواع خدمات چاپ با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب بکنیم.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (10 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ متین می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین