چاپ متین، ارائه تخصصی خدمات آنلاین چاپ

مرکز تخصصی چاپ متین ، این افتخار را دارد که در سال های حضور خود در عرصه چاپ و تبلیغات کشور و به علت داشتن ایده هایی نو و تصمیمات به موقع و داشتن نیروها و کارشناسان متخصص در این حوزه صنعت چاپ کشور اقدامات و تاثیر به سزای خود را در این بازار بگذارد و از جهات مختلف نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر چاپ و تبلیغات به صورت آنلاین ( در کنار سایر روش ها ) و در جهت رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان گرامی و به خصوص مشتریان عزیز شهرستانی و به دلیل دور بودن از بازار بزرگ چاپ در پایتخت کشور شرایط و زیر ساخت های لازم برای بهره مندی بیشتر از خدمات با کیفیت و البته ارزان قیمت را فراهم آورد.
مجموعه بزرگ چاپ متین این افتخار را دارد که به دلیل تنوع بالای خدمات در حوزه های مختلف صنعت چاپ به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه شناخته و به سرعت جای خود را در این بازار بزرگ باز و هزاران مشتری عزیز از خدمات این مجموعه بهره مند هستند. مرکز تخصصی چاپ و تبلیغات متین این افتخار را دارد که کلیه مجوزات رسمی برای فعالیت در عرصه اینترنتی و آنلاین کشور از جمله مجوز اعتماد الکترونیک دوستاره و همچنین مجوز مرکز فناوری اطلاعات را کسب کند.
برخی از خدمات مرکز تخصصی چاپ متین
مجموعه چاپ متین این افتخار را دارد که در حال حاضر در چهار حوزه چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سیلک و همچنین چاپ سابلیمیشن حضور فعال داشته باشد؛ که به طور خلاصه در این مطلب سعی خواهد شد به برخی از این خدمات اشاره شود.
بخش چاپ افست در مرکز چاپ متین
چاپ افست یکی از رایج ‌ترین و مقرون به صرفه ترین شیوه‌های چاپ تیراژ بالا در کشور و البته دنیا می‌باشد. امروزه از چاپ افست برای چاپ انواع کتاب ، کارت ویزیت ، تراکت ، سررسید ، ساک دستی ، کاتالوگ ، بروشور ، پوستر ، سربرگ‌ های اداری ، ست های مدیریتی ، پاکت‌نامه ، لیبل ها و ... استفاده می‌شود. معمولا به دلیل نوع سیستم چاپ افست حداقل تیراژ چاپی ۱۰۰۰ عدد می‌باشد که البته در سیستم چاپ افست با افزایش تیراژ به دلیل استفاده از فیلم و زینک کمتر هزینه های چاپ کاهش چشمگیری می کند و طبیعتا با افزایش تیراژ چاپ هزینه رشد کندتری خواهد داشت.
در ادامه به برخی از موارد پرکاربرد چاپ افست اشاره کوتاهی خواهیم کرد...
چاپ انواع کارت ویزیت
در مرکز تخصصی چاپ متین یکی از پرمصرف ترین و رایج ترین خدمات ، ارائه چاپ کارت ویزیت هایی با تنوع بسیار بالا و با قیمت بسیار ارزان و البته با کیفیت بسیار بالا می باشد که بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان گرامی این مجموعه شده است . مرکز چاپ متین کارت ویزیت های خود را با ارائه بیش از 50 مدل کارت ویزیت در سایز ها و طرح ها و جنس های متنوع و در عین حال با سرعت های چاپ متنوع عادی و فوری یکروزه ارائه می کند که کلیه موارد به تفکیک روی وب سایت توضیح و شرح داده شده است.
چاپ تراکت
یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر مصرف بازار کشور چاپ تراکت های تبلیغاتی می باشد که مرکز چاپ متین این افتخار را دارد با ارائه تراکت های تبلیغاتی در سایز ها و جنس های کاغذ بسیار متنوع یکی از کامل ترین بسته های چاپ تراکت را در کشور ارائه نماید.
یکی از محصولات زیبا و لوکسی که مجموعه چاپ متین افتخار ارائه آن را دارد چاپ تراکت های لوکس با کاغذ گلاسه 300 گرم و با روکش سلفون مات و یا براق می باشد که توضیحات تکمیلی تر بر روی وبسایت مجموعه می باشد.
چاپ ساک دستی کاغذی
از سری محصولات زیبا و لوکس مجموعه چاپ ساک دستی کاغذی یندی می باشد که به خصوص برای ایام انتهایی سال و همچنین برای نمایشگاه ها همواره بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. چاپ ساک دستی های کاغذی در این شرکت برروی کاغذ های گلاسه 170 گرم با روکش سلفون مات و یا براق و یا برروی کاغذ کرافت 130 گرم انجام میشود. از ویژگی های این محصول چاپ با تیراژ کم 500 عددی می باشد که امکان ثبت سفارش این محصول برروی سایت میسر میباشد.
 بخش چاپ سابلیمیشن در مرکز چاپ متین
روش چاپ سابلیمیشن و یا به اصطلاح چاپ حرارتی یکی از سیستم های چاپی رایج در کشور می باشد. در این سیستم چاپی امکان چاپ روی اشیاء متنوعی همچون پارچه ، تیشرت ، لیوان ، کلاه ، شال و سویشرت ، انواع پرچم های رومیزی و تشریفات با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا میسر می باشد. از ویژگی های بسیار حائز اهمیت در این روش چاپی ، امکان چاپ در تیراژ پایین محصولات یعنی حتی یک عدد می باشد که مرکز تخصصی چاپ متین افتخار این را دارد که بسیاری از خدمات متنوع حوزه چاپ سابلیمشن همچون انواع چاپ روی تیشرت و ... با نازلترین قیمت و با بالاترین کیفیت را ارائه نماید.
 بخش چاپ دیجیتال در مرکز چاپ متین
در مرکز تخصصی چاپ متین در حوزه سیستم چاپ دیجتال خدمات بسیار متنوعی همچون چاپ عکس ، چاپ پوستر دیواری سفارشی ، چاپ بنر ، چاپ سررسید و کتاب های با سیستم دیجیتالی.
چاپ عکس روی شاسی در این مرکز در لابراتوار تخصصی و کاملا پیشرفته برروی کاغذ های متنوعی همچون کاغذ سیلک ، لاستر مات یا براق و کاغذ متالیک چاپ و برروی انواع شاسی با ضخامت های متنوع با بالاترین کیفیت نصب میشوند. شما نیز اگر برای چاپ و نگهداری عکس های خود نیاز به چاپ با کیفیت داشتید می توانید با مراجعه به وب سایت مرکز چاپ متین به صورت آنلاین ثبت سفارش عکس کنید و کلیه عکس های خود را با بالاترین کیفیت درب منزل دریافت نمایید.
راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین
ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.
برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (4 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.
با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین