چاپ متین، بزرگترین سامانه ارائه خدمات آنلاین چاپ

براساس آخرین مقاله ای که در سایت خبری الف منتشر شد در خصوص تنوع و انواع خدمات آنلاین چاپ متین منتشر شد و آخرین خدماتی که مجموعه چاپ متین ارائه می دهد.

براساس آخرین تحقیقاتی که توسط سازمان Pitney Bowes صوت گرفته است 76 درصد صاحبان کسب کار براین معتقند که موارد چاپی یک ابزار بسیار تاثیرگذار برای انتقال پیام به بازار هدف می باشد.
دنیایی که ما در حال زندگی در آن هستیم ، صنعت و تکنولوژی به شدت در حال پیشرفت و بروز شدن می باشد و تمام جوامع به سمتی پیش می روند که اکثر فعالیت های روزمره خودشان را بصورت اینترنتی یا از طریق فضای مجازی و یا از طریق اپلیکیشن های توسط گوشی انجام دهند.
مجموعه چاپ متین در تلاش است که بروز ترین خدمات حوزه چاپ را بصورت آنلاین تقدیم مشتریانشان بکند.
افراد متخصص در مجموعه چاپ متین با چندین سال سابقه در عرصه خدمات آنلاین تصمیم براین گرفتند که ضعف هایی که در ارائه خدمات آنلاین در بخش چاپ وجود دارد را با ارائه یک سایت بروز ، کارآمد ، قابل فهم و آسان برای مخاطبین خود برطرف نماید.
سیستم خدمات آنلاین چاپ متین با بهره گیری از متدهای بروز جهانی و همچنین با استفاده از خلاقیت های افراد که شاغل در این مجموعه هستند یک سیستم بروز خدمات رسانی به شما ارائه بدهند.
بخش سفارش آنلاین خدمات چاپی سعی براین شده است که هر شخصی که آشنایی زیادی با فضای سفارش آنلاین ندارد با استفاده از چند دکمه ساده و قابل فهم سفارش خودش را به ثبت برساند.
با این حال افراد شاغل در مجموعه در طول روز به طور کامل آماده پاسخگویی هرگونه سوال و ایراد در خصوص ثبت سفارش و یا آگاهی دادن مشتریان گرامی از تعرفه های قیمتی می باشند.
مزیت بسیار مهم دیگری که مجموعه دارد قیمت های بروز آن و اینکه به راحتی مشتریان عزیز به طور شبانه روزی بدون هیچ گونه نگرانی در خصوص قیمت می توانند سفارش خودشان را به ثبت برسانند.
مزیت دیگری که سبب اعتبار بخشی بیشتر به شرکت شده است وجود کادر مجرب و ماهر که تمامی افراد شاغل در مجموعه بطور کامل مهارت کافی را برای پاسخگویی و هرگونه ایراداتی که ممکن است در هنگام ثبت سفارش به مشکل بخورند هستند.
مزیت دیگری که این شرکت دارد تنوع محصولات چاپی در حوزه های مختلف چاپی می باشد که نظر هر بیننده ای را به خودش جلب می کند و باعث می شود تمامی خدمات چاپی خودش را در حوزه های مختلف از چاپ افست گرفته تا چاپ دیجیتال و خدمات چاپ سابلیمیشن که به راحتی می توانند توسط این شرکت به انجام برسانند.
ما در این مقاله به معرفی بخشی از این محصولات می پردازیم:
چاپ کارت ویزیت
خدمات چاپ کارت ویزیت زیر مجموعه خدمات افست این مجموعه می باشد که اصلی ترین و پر کاربردترین خدمات این مجموعه هم می باشد. به دلیل ارزان قیمت بودن و تنوع بسیار بالای خدمات چاپ کارت ویزیت سبب شده هر مشتری به راحتی محصول مورد نظر خودش را در زمان تحویل مناسب انتخاب و سفارش بدهد.یکی از زیر مجموعه های چاپ کارت ویزیت، چاپ لیبل می باشد که شما می توانید با کنار هم قرار دادن چندین لیبل 8.5 در 4.8 لیبل هایی در سایزهای مختلف به چاپ برسانید.که تنوع لیبل ها  چه از لحاظ سایز و چه از لحاظ جنس بسیار متنوع می باشد.
چاپ تراکت
خدمات دیگری که در این مجموعه بصورت تخصصی و حرفه ای در جریان است چاپ تراکت می باشد. چاپ تراکت خدماتی می باشد که از گذشته برای معرفی یک برند یا یک محصول بسیار کاربرد اساسی داشته و در این دوره هم از این شیوه تبلیغات به شدت مورداستفاده قرار می گیرد. شما در چاپ متین به راحتی می توانید انواع مدل تراکت چه از لحاظ زمان تحویل ، جنس تراکت ، تیراژ و سایزهای مختلف را به راحتی مشاهده بفرمایید و جنس مورد نظر خودتان را سفارش بدهید و در زمان مقرر شده تحویل بگیرید.
بخشی دیگری که در خدمات چاپ تراکت وجود دارد بخش چاپ بروشور می باشد که زیر مجوعه چاپ تراکت می باشد به این شکل طرح دلخواه شما پس از چاپ به نسبت های مساوی خط تا می خورد و مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ فاکتور
چاپ فاکتور محصولی می باشد که برای همه واحدهای صنفی ، شرکت ، سازمان ها و ادارات در همه بخش ها کاربرد دارد.فاکتور یکی از اساسی ترین ابزار بخش حسابداری هر سازمانی می باشد و وجود آن برای هر سازمانی بطور کامل ضررورت دارد.
چاپ فاکتور به دلیل سختی و تنوع در سفارشات معمولا بصورت شیت های عمومی مورد چاپ قرار نمی گیرد و بصورت چاپ های اختصاصی با قیمت های بسیار بالا مورد به چاپ می رسد.
ولی ما در چاپ متین خدمات چاپ فاکتور با همان تنوعی که ممکن است در چاپ فاکتور وجود داشته باشد را در قالب شیت های عمومی به چاپ می رسایم که این امر سبب کاهش هزینه ها و هم باعث کاهش زمان تحویل می شود.
چاپ فاکتور معمولا به دو شکل کاغذی های کاربن لس که بیش ترین تقاضا در این نوع کاغذها می باشد و هم در قالب کاغذهای تحریر 80 گرمی در سایز ها و تیراژ های مختلف به چاپ می رسد.
چاپ پاکت نامه
خدمات دیگری که در مجموعه چاپ متین در حال انجام است چاپ پاکت است که در هر سازمانی برای ارسال نامه ها و یا تقدیرنامه ها نیازمنده یک پاکت بسیار زیبا و شیکی هستند که این نامه ها و یا برگه ها در در داخل آن قرار داده بشود که علاوه بر اعتبار بخشی به سازمان شما بعنوان یک تبلغ برای هر سازمانی تلقی بشود.
وجود چاپ پاکت نامه مستلزم وجود چاپ سربرگ می باشد که آن نامه ای که قرار است در داخل پاکت قرار بگیرد با سربرگ آن سازمان بهمراه لوگو سایر مشخصات سازمانی آن وجود داشته باشد.
ما تمام تلاشمان را انجام میدهیم که در چاپ متین متنوع ترین جنس ها و با بالاترین کیفیت در در زمان کوتاه به شما خدمت رسانی بکنیم و از اینکه به مجموعه چاپ متین این اعتماد را می کنید بسیار سپاس گذار هستیم.
راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین
ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است .
ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.
برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی https://www.chapmatin.com/ مراجعه کنید.
با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین