چاپ متین ، خدمات آنلاین چاپ در کشور

آخرین مطلبی در که خبرگزاری خبرفارسی در خصوص خدمات مجموعه چاپ متین به چاپ رسیده است حاکی از آن است که این مجموعه بصورت بسیار تخصصی در بخش های مختلف چاپی آماده ارائه خدمات در بخش های مختلف چاپی به سراسر کشور می باشد

مرکز چاپ و تبلیغات متین به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار چاپ کشور این افتخار را دارد که خدمات متفاوتی در زمینه انواع چاپ به صورت آنلاین و مستقیم از چاپخانه ، در اختیار مخاطبان بزرگوار خود قرار دهد.
خدمات چاپ یکی از مسائلی است که هر کسب و کار و یا شخصی قطعا به آن نیاز پیدا خواهد کرد. چاپ متین این افتخار را دارد که با داشتن کادری مجرب و پرسنلی پاسخگو و مسئولیت پذیر بتواند کلیه نیاز های چاپی و تبلیغاتی مشتریان و همکاران گرامی خود را در کمترین زمان ممکن به صورت فوری و با کمترین قیمت در مرکز چاپ کشور برطرف نماید.


خدمات چاپی مرکز تخصصی چاپ متین
در حال حاضر خدمات چاپی مجموعه در 4 حوزه چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن و چاپ سیلک می باشد که همین امر سبب شده چاپ متین جز بی نظیر ترین مجموعه های چاپی در سراسر کشور از لحاظ وسعت خدمات قرار گیرد که البته به زودی و طبق برنامه ریزی های انجام شده بخش های جدید چاپی در حوزه های جدید نیز در زمان مقرر به سیستم اضافه خواهد گردید که قطعا طی مراسمی به همه همکاران و همراهان گرامی اعلام رسمی خواهد شد.

خدمات چاپ افست مجموعه
چاپ افست یکی از رایج ترین شیوه های چاپ موجود در سطح کشور می باشد. افست Offset)) ، در معنای لغت یعنی غیر تماسی بودن، یعنی اینکه متریال چاپی که اغلب کاغذ می باشد در تماس مستقیم با پلیت چاپی که به اصطلاح معمولا زینک گفته می شود نمی باشد، در نتیجه در دسته بندی صنعت چاپ، چاپ افست در دسته بندی های چاپ های غیر تماسی قرار می گیرد. برخی از خدمات چاپ افست شامل چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، سربرگ اداری و مدیریتی ، چاپ بروشور ، فاکتور و انواع پاکت و ... می باشد.

خدمات چاپ دیجیتالی مجموعه چاپ متین
در چاپ دیجیتال برای ذخیره کردن هر تصویر، از یک فرمول پیچیده ریاضی استفاده می شود.یکی از مهمترین مزایایی  آن این است که، زمان پاسخگویی سریعتر می شود این به علت تنظیم حداقل فشار ایجاد شده در سیستم ثبت چند رنگ می باشد. برخی از خدمات چاپ دیجیتال مجموعه چاپ پوستر دیواری ، چاپ بنر ، چاپ کتاب و چاپ های لارج فرمتی چون استیکر ، مش ، بک لایت و ... می باشد.




چاپ سابلیمیشن و آشنایی با این چاپ
چاپ سابلیمیشن یک روش چاپ بر روی اشیاء می باشد که به وسیله این سیستم چاپ امکان چاپ روی بسیاری از سطوح همچون چاپ تیشرت ، چاپ روی لیوان ، روی کلاه ، چاپ روی پارچه ، چاپ پرچم و شال و … با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا و همچنین با قیمت بسیار مناسب و در تیراژهای بسیار کم ( حتی ۱ عدد ) هم امکان پذیر می باشد. فرآیند چاپ سابلیمیشن بسیار ساده می باشد. علت نام گذاری این نوع چاپ ها به Sublimation این است که  مواد را از حالت جامد به گاز تبدیل می کند و واژه سابلیمیشن هم نیز به این معناست.

برخی از خدمات چاپ سیلک مجموعه
چاپ سیلک‌ روشی برای چاپ تصویر است. در این روش از پارچه با توری با سوراخ‌ های بسیار ریز استفاده می‌شود. توری در قابی ثابت شده و سپس تصویر مورد نظر روی این توری نقش می‌شود. سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ای مسدود کنند هلاک حساس پوشیده می‌شود. این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه می‌نامند. سپس زیرکار را با فشار کاردک یا غلتک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند. رنگ یا زیرکار فقط از بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل می‌شود و تصویر روی آن ظاهر می‌گردد. در مجموعه چاپ متین در حال حاضر فقط چاپ بادکنک تبلیغاتی در مجموعه چاپ متین به روش سیلک انجام می شود.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین



ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است .
ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.
برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (3 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.
با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین