چاپ متین ارائه دهنده انواع خدمات چاپی در کل کشور

براساس آخرین مقاله ای که در وب سایت خبرگزاری ایسنا منتشر شده از خدمات متنوع و جذاب چاپ متین مطالب بسیاری را بیان کردم. بطور مختصر این مقاله در خصوص خدمات و بخش های مختلف این مجموعه شامل چاپ کارت ویزیت  چاپ تراکت چاپ بروشور چاپ سربرگ چاپ پاکت چاپ لیوان چاپ تیشرت چاپ سویشرت و سایر بخش ها بطور تخصصی صحبت به میان آمد.
مرکز چاپ و تبلیغات متین به عنوان یک استارت‌آپ نو ظهور توانسته در مدت زمان کوتاه حضور خود در عرصه پر زرق و برق بازار چاپ ایران با داشتن ایده‌های نوین و همچنین نیروهای متخصص و توانمند حرف جدید و البته کاملی را بزند و تمامی مشتریان خود را شگفت زده کند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام چاپ متین، این مجموعه  افتخار دارد که از همان ابتدا شروع فعالیت خود به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه چاپ در بازار ایران توانسته بسیار پرقدرت ظاهر شود و تقریبا کامل‌ترین پکیج انواع خدمات چاپ را به صورت آنلاین و مستقیم و البته کاملا متفاوت ارائه می‌کند، که به اذعان مشتریان گرامی خود توانسته جلب نظر حداکثری را داشته باشد و همیشه و در تمام طول هفته پاسخگو و مسئولیت‌پذیر در ارتباط با سفارشات مشتریان خود باشد.
مرکز تخصصی چاپ و تبلیغات متین این افتخار را دارد که کلیه مجوزات رسمی برای فعالیت در عرصه اینترنتی و آنلاین کشور از جمله مجوز اعتماد الکترونیک دوستاره و همچنین مجوز مرکز فناوری اطلاعات را کسب کند.
برخی از خدمات مرکز تخصصی چاپ متین
مجموعه چاپ متین این افتخار را دارد که در حال حاضر در چهار حوزه چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک و همچنین چاپ سابلیمیشن حضور فعال داشته باشد؛ که به طور خلاصه در این مطلب سعی خواهد شد به برخی از این خدمات اشاره و شرح داده شود.
واحد چاپ افست، چاپ متین
چاپ افست یکی از رایج‌ترین شیوه‌های چاپ موجود در سطح کشور می‌باشد. امروزه از چاپ افست برای چاپ انواع کتاب، کارت ویزیت، تراکت، سررسید، کاتالوگ، بروشور، پوستر، سربرگ‌های اداری و مدیریتی، ست اداری، پاکت‌نامه  استفاده می‌شود. معمولا به دلیل نوع سیستم چاپ افست حداقل تیراژ چاپی ۱۰۰۰ عدد می‌باشد البته در چاپ افست افزایش تیراژ باعث کمتر شدن هزینه چاپ می‌شود و طبیعتا با افزایش تیراژ چاپ هزینه رشد کندتری خواهد داشت.
و همین سیستم چاپی سبب شده که در تیراژهای بالا صرفه‌جویی هزینه نسبت به چاپ دیجیتال بسیار بالاتر باشد و همین امر سبب گرایش بیشتر در دنیا به این صنعت چاپ شود. چاپ متین این افتخار را دارد که یکی از بهترین کیفیت‌های چاپ افست در سطح کشور را به هموطنان ارائه کند.

دو مورد از پرمصرف ترین و پرکاربردترین موارد در صنعت چاپ افست، چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت می‌باشد، که به اختصار این دو مورد از خدمات چاپ افست مجموعه چاپ متین خدمتتان توضیح داده خواهد شد.
چاپ کارت ویزیت | متنوع و ارزان
همواره چاپ کارت ویزیت یکی از پرمصرف‌ترین و رایج‌ترین خدمات چاپ در کشور می باشد که بسیار مورد اقبال می‌باشد. چاپ متین این افتخار را دارد که یکی از کامل‌ترین و بروزترین و بزرگترین انواع کارت ویزیت را در کشور ارائه کند. ارائه بیش از ۴۰ مدل ، طرح و سایز کارت ویزیت با نازل‌ترین قیمت موجود در سطح کشور و البته بالاترین کیفیت ممکن، در سرعت‌های چاپ متفاوت از فوری یک‌روزه تا بالاتر متناسب با جنس کار.
چاپ تراکت | فوری و به صرفه
یکی دیگر از محصولات پرمصرف کشور قیمت چاپ تراکت می‌باشد. چاپ متین این افتخار را دارد که تراکت‌های مشتریان خود را روی کاغذهای تحریر و گلاسه در گرماژهای متفاوت به چاپ برساند. چاپ انواع تراکت در سایزهای استاندارد بین‌المللی متفاوت و همچون کارت ویزیت در سرعت‌های چاپی فوری یکروزه تا نهایتا هشت روزکاری در مجموعه چاپ متین قابل انجام می‌باشد.
واحد چاپ سابلیمیشن مرکز چاپ متین
چاپ سابلیمیشن یکی از روش‌های مرسوم چاپ روی اشیا در دنیا می‌باشد که با کمک این سیستم امکان چاپ روی بسیاری از سطوح همچون روی تیشرت، لیوان‌های سرامیکی، کلاه، انواع پارچه، انواع پرچم‌های رومیزی و تشریفات با کیفیت و ماندگاری بالا و همچنین با قیمت بسیار مناسب و همچنین در تیراژهای بسیار کم حتی یک عدد امکان‌پذیر و قابل سفارش می‌باشد. همواره یکی از پرمصرف‌ترین موارد استفاده از سیستم چاپ سابلیمیشن، چاپ روی پارچه و همین طور چاپ روی تیشرت می‌باشد.
چاپ روی تیشرت | سویشرت و پارچه
چاپ تی شرت یکی از محصولات بسیار بسیار پرطرفدار و پر تیراژ مجموعه چاپ متین می‌باشد. چاپ متین این افتخار را دارد که روی بالای ۱۰ مدل و رنگ تیشرت و سویشرت زمستانی امکان چاپ دارد که متخصصین مجموعه متناسب با نوع و جنس پارچه تیشرت بهترین و مقرون به صرفه‌ترین و ماندگارترین چاپ را برای شما ارائه کند. در این مرکز چاپ روی انواع تیشرت سفید اسپان، ملانژ (توسی)، پنبه‌ای یقه گرد (در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز) و جودون یقه‌دار (در رنگ‌های سفید و مشکی) در تیراژ حتی یک عدد هم قابل انجام می‌باشد.
واحد چاپ سیلک، در چاپ متین
در این واحد مجموعه، چاپ بادکنک چینی، مالزی و تایلندی با مقاوم‌ترین کیفیت و به صورت سیلک با بالاترین کیفیت چاپ و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک قابل انجام و ارائه است. چاپ روی بادکنک در تیراژهای پایین هم قابل انجام می‌باشد. ولی متاسفانه به دلیل حجم بالای سفارشات بادکنک مجموعه تصمیم بر این شده که حداقل تیراژ مجموعه ۱۰۰۰ عدد شود ولی برای مشتریان تبلیغاتی خود بالاترین کیفیت را در زمان مناسب نهایتا ۲-۳ روزه تحویل داده شود. امکان چاپ روی بادکنک در دو سمت بادکنک و همچنین چاپ دورنگ روی بادکنک به صورت تمام اتوماتیک میسر می‌باشد.
واحد چاپ دیجیتال مجموعه چاپ متین
در این واحد چاپ دیجیتالی انواع کتاب، انواع سررسید با جلدهای چرمی و سخت، بنر و چاپ انواع پوسترهای دیواری با دستگاه‌های فوق پیشرفته اکوسالونت قابل عرضه به مشتریان  این مجموعه می‌باشد.
متاسفانه مدتی است به دلیل حجم سفارشات، از پذیرش سفارشات بنر زیر ۱۰۰ مترمربع معذوریم ولی سفارشات پوسترهای دیواری در هر متراژی و با قیمتی کاملا رقابتی قابل ارائه می‌باشد. چاپ پوسترهای دیواری با طرح‌های سه بعدی انتخابی و طرح‌های کاملا انتخابی و سفارشی شما قابل انجام می‌باشد.
راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین
ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است .
ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.
برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (خط ویژه) و یا وب‌سایت مراجعه کنید.
با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین