چاپ شال

چاپ روی شال از محصولات شیک و لوکس برای شرکت ها و ارگان ها می باشد.
شال های مجموعه چاپ متین همگی به رنگ سفید می باشند و دارای ریشه فراوان و با طول بلند می باشد. کیفیت پارچه شال بسیار مرغوب می باشد و بافت این شال ها درشت بافت می باشد که برای استفاده تک و بدون روسری هم می تواند مناسب باشد. چاپ روی شال این روزها برای امور تبلیغاتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه





چاپ روی شال


مشخصات چاپ روی شال :

  • ابعاد قابل چاپ : ۳۰*۲۰ و ۴۰*۳۰ سانتیمیتر
  • نوع چاپ شال : چاپ سابلیمیشن و کاملا مستقیم (به خورد پارچه میرود)
  • سایز شال : تک سایز ۶۰ در ۱۷۵ سانت
  • نوع شال : ریشه دار ( دو سمت )
  • رنگ شال : سفید
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو



چاپ شال جز محصولات و خدمات همیشه قابل استفاده در مجموعه ما می باشد. چاپ روی شال زنانه بسیار عالی می شود و کلیه رنگ ها زنده و شفاف و رنگ به خورد پارچه می رود. چاپ روی شال هم در یک سر شال و یا در ۲ سر شال امکان پذیر است. امکان چاپ شال در تیراژ بسیار بالا در کمترین زمان ممکن برای استفاده در نمایشگاهها ، شرکت ها و تبلیغات بیرونی در مرکز تخصصی چاپ متین میسر می باشد، و مجموعه چاپ متین این افتخار را دارد که مورد اعتماد اکثر برند های برتر کشور قرار بگیرد که این باعث افتخار ماست.

سایز و ابعاد گسترده شال


عرض (سانتیمتر)طول (سانتیمتر)
فری سایز ۶۰ ۱۷۵



  • قیمت های ارائه شده هزینه چاپ و شال می باشد.
  • قیمت چاپ شال به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۹.۰۰۰ ۱۷.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۲۶.۰۰۰ ۲۴.۰۰۰ تماس بگیرید
۳ روز کاری- سایز چاپ A3 ۲۴.۰۰۰ ۲۲.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۳۱.۰۰۰ ۲۹.۰۰۰ تماس بگیرید


زمان تحویل چاپ شال بانوان
زمان تحویل و آماده شدن شال ها به چند عامل بستگی دارد:
به طور عمده سفارشات چاپ روی شال بین ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و آماده تحویل میباشد. در سایت امکان ثبت سفارش چاپ شال زنانه به دو صورت سرعت چاپ عادی و فوری میسر میباشد. سفارشات فوری مجموعه نهایتا تا یک روزکاری آماده میشوند و سفارشات عادی نهایتا تا روز سوم کاری آماده تحویل میباشند. کیفیت چاپ روی شال فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و داشتن تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ به دلیل اولویت بخشیدن سفارش شما بر سفارشات عادی میباشد.
و از عوامل دیگری که در زمان تحویل سفارش تاثیر گذار است تیراژ سفارش است. مجموعه چاپ متین قالبا تلاش خود را بر این دارد که سفارشات خود را طبق زمان مقرر ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش تیشرت و یا شال شما بالای ۱۰۰ عدد باشد ممکن زمان تحویل با قدری تاخیر مواجه شود که حتما با مشتری زمان تحویل هماهنگ خواهد گردید ولی برای سفارشات زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.

زمان تحویل شال



کیفیت چاپ روی شال زنانه
چاپ روی شال سفید به صورت سابلیمیشن انجام می شود. چاپ سابلیمیشن به صورت حرارتی انجام میشود و طرح و خواسته شما با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه می رود . چاپ روی شال دقیقا مشابه تیشرتسفید اسپان کاملا بدون بکگراند انجام میشود و از قسمت های سفید پارچه به عنوان بکگراند کار و یا طرح شما استفاده میشود. ولی چاپ روی شال های رنگی بجز سفید به دو صورت لیبلی و کاتری تک رنگ انجام میشود که طبیعتا و به مراتب کیفیت چاپ کارتی تک رنگ نسبت به لیبلی بالاتر می باشد.





کیفیت چاپ روی شال

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین