چاپ تیشرت ملانژ

تیشرت ملانژ از جنس پارچه اسپان ولی بسیار لطیف و نرم شده می باشد.
تیشرت ملانژ صد در صد پنبه نیست و تیشرت دارای مواد میباشد ولی جنس کار مشخصا بسیار نرم و خوش دوخت و لطیف میباشد. قیمت تیشرت ملانژ به نسبت تیشرت اسپان سفید به دلیل رنگ آن قدری بالاتر است و کیفیتچاپ روی تیشرت ملانژ فوق العاده میشود ولی توجه به این نکته حائز اهمیت است که در چاپ تیشرت ملانژ از رنگ سفید استفاده نمیشود و قسمت های سفید طرح از رنگ زمینه که توسی است استفاده میبرد.
چاپ تیشرت ملانژ

مشخصات چاپ تیشرت ملانژ :

  • ابعاد قابل چاپ : ۳۰*۲۰ و ۴۰*۳۰ سانتیمیتر
  • نوع چاپ: چاپ سابلیمیشن و کاملا مستقیم (به خورد پارچه میرود)
  • سایزهای مردانه : S-M-L-XL-XXL
  • نوع یقه: گرد پارچه ای
  • رنگ تیشرت: طوسی روشن
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو

قیمت چاپ تیشرت ملانژ ( آستین کوتاه )

  • قیمت های ارائه شده هزینه چاپ و تیشرت می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددبالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری- سایز چاپ A4 ۲۵.۰۰۰ ۲۲.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۳۶.۰۰۰ ۳۳.۰۰۰ تماس بگیرید
۳ روز کاری- سایز چاپ A3 ۳۰.۰۰۰ ۲۸.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۴۱.۰۰۰ ۳۷.۰۰۰ تماس بگیرید
زمان تحویل چاپ روی تیشرت ملانژ
زمان تحویل و آماده شدن تیشرت ها به چند عامل بستگی دارد:
به طور عمده سفارشات چاپی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و آماده تحویل میباشد. در سایت امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت ملانژ به دو صورت چاپ عادی و فوری امکان پذیر میباشد. سفارشات فوری مجموعه نهایتا تا یک روزکاری آماده میشوند و سفارشات عادی نهایتا تا روز سوم کاری آماده تحویل میباشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و داشتن تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ به دلیل اولویت بخشیدن سفارش فوری بر سفارشات عادی میباشد.
و از عوامل دیگری که در زمان تحویل سفارش تاثیر گذار است تیراژ سفارش است. مجموعه چاپ متین قالبا تلاش خود را بر این دارد که سفارشات خود را طبق زمان مقرر ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش تیشرت بالای ۱۰۰ عدد باشد ممکن زمان تحویل با دری تاخیر مواجه شود که حتما با مشتری زمان تحویل هماهنگ خواهد گردید ولی برای سفارشات زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.
چاپ تیشرت ملانژ
سایز و ابعاد تیشرت ملانژ طوسی
در جدول زیر ابعاد تیشرت های سفید اسپان در ۵ سایز S , M , L , XL , XXl برای سه قسمت عرض سرشانه ، گودی کمر و قد تیشرت در جدول زیر قید شده است.
  • ابعاد تیشرت بر حسب سانتیمتر می باشد.

سایز Mسایز Lسایز XLسایز XXL
عرض سرشانه ۳۹ ۴۰ ۴۶ ۴۹
گودی کمر ۴۵ ۴۶ ۴۹ ۵۲
قد ۶۰ ۶۴ ۶۸ ۷۰
ابعاد تیشرت

کیفیت چاپ روی تیشرت ملانژ

چاپ تیشرت ملانژ به صورت سابلیمیشن انجام می شود. چاپ سابلیمیشن به صورت حرارتی انجام میشود و طرح و خواسته شما با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه می رود . چاپ روی تیشرت ملانژ کاملا بدون بکگراند انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما از زمینه تیشرت که همان طوسی است استفاده میشود.( این نکته خیلی با اهمیت است که در چاپ سابلیمیشن رنگ سفید وجود ندارد و قسمت های سفید طرح از زمینه تیشرت استفاده میکند و طوسی می شود) این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی تیشرت می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
چاپ روی تیشرت ملانژ
کیفیت دوخت تیشرت ملانژ
همان طور که خدمتتان عرض شد تیشرت ملانژ دارای مواد میباشد و جنس نرم و خنکی دارد و همین نرم بودن و البته دارای موار بودن تیشرت دوخت آن را قدر دشوار تر می کند. مرکز تخصصی چاپ متین این افتخار را دارد که یکی از بهترین کیفیت های دوخت در کشور را برای کلیه تیشرت ها ارائه نماید. مرکز چاپ متین با به کار گیری برترین خیاط های قدیمی بازار تهران و با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا اقدام به دوخت و تهیه تیشرت های مورد نیاز مجموعه می نماید.
ارائه کار با کیفیت و رضایت مشتری وظیفه ماست.
چاپ تیشرت ملانژ

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین