Skip to main content

روش چاپ بادکنک

روش چاپ بادکنک

ما قصد داریم در این مقاله بصورت کاملا مختصر ولی علمی و کاربردی توضیحاتی در خصوص روش چاپ بادکنک به شما ارائه بدهیم.زمانی که ما قصد چاپ بادکنک فوری و با کیفیت داریم، می توانید با پیروی کردن از این یکسری اصول اقدام به چاپ بادکنک بکنید.
برای چاپ بادکنک باید قبل از هرچیزی اقدام به باد کردن بادکنک بکنیم و همچنین بخاطر انعطاف پذیری بالایی کهبادکنک در زمان پر باد بودن دارد باید آن را محکم مهار کنیم.
در چاپ بادکنک از جوهرهای مخصوص پلاستیکی در رنگ های متنوع بستگی به رنگ بادکنک نیز تهیه می شود. سعی کنید از جوهری استفاده کنید که از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا اگر شما از جوهرهای استاندارد استفاده نکنید پس از بادکردن بادکنک ، بادکنک شما به اصطلاح می ترکد.
در سال های گذشته برای چاپ بادکنک در تیراژ بالا از یک قالب متناسب با طراحی شما آماده می کردند و بادکنک را پس از باد کردن آن قالب رنگ شده را برروی بادکنک قرار می دادند و باعث می شد تصویر شما برروی بادکنک به چاپ برسد.
در سال های بعد پس از توسعه صنعت چاپ ، چاپ صفحه نمایش به جای چاپ فلکسو قرار گرفت. چاپ صفحه نمایش بسیار دقیق تر و با کیفیت تر از چاپ فلکسو تصویر شما را به چاپ می رساند و همچنین دیگر مزایای چاپ صفحه نمایش این است که شما می توانید تصویر را در ابعاد بسیار بزرگتر به چاپ برسانید.
جوهر به وسیله یک صفحه ابریشم برروی بادکنک منتقل می شود و به شما یک تصویر بسیار واضحی می دهد بخصوص زمانی که بادکنک شما باد شده باشد.
تنوع های بسیار زیادی از نظر نوع و جنس بادکنک در بازار موجود می باشد که همه اینها بر قیمت چاپ بادکنک و همچنین کیفیت چاپ بادکنک تاثیر مستقیم و بسزایی خواهد داشت. نوآوری در صنعت چاپ بادکنک سبب شده که شما می توانید بسیاری از طرح ها را در سایزهای متفاوت و برروی گونه های مختلف بادکنک به چاپ برسانید. اگر بوجه محدودی داشته باشید می توانید با انتخاب بادکنکی با کیفیت پایین تر چاپ بادکنک ارزان قیمتی را داشته باشید. علاوه بر کیفیت بادکنک، نوع چاپ نیز بر قیمت بادکنک تاثیر مستقیمی دارد. اگر برای شما کیفیت چاپ باکنکاهمیت زیادی ندارد می توانید با یک چاپخانه ای که از کیفیت پایین تری برخوردار است طرح خودتان را به چاپبرسانید.
شیوه های جدید چاپ بادکنک سبب تنوع رنگی و همچنین چاپ چندین رنگ برروی بادکنک شده است که این امر سبب شده محدودیتی که در گذشته برای چاپ بادکنک وجود داشت به فراموشی سپرده بشود. شما می توانید لوگو و یا تصویر صورت خودتان را بصورت کاملا رنگی و با کیفیت بسیار بالا برروی بادکنک به چاپ برسانید. شما نیز می توانید با استفاده از این دستگاه ها چاپ بادکنک فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید.
امیدوار هستیم مقاله روش چاپ بادکنک برای شما مفید بوده باشد و دید کلی نسبت به چاپ بادکنک داشته باشید و با ایجاد یک طرح بسیار زیبا و جذاب چاپ بادکنک بسیار خاصی را به چاپ برسانید.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین