Skip to main content

روشهای جذابیت چاپ بروشور

چاپ بروشور یکی از بهترین روش‌های موجود برای تقویت تجارت بزرگ یا کوچک است . در واقع  بروشورها یکی از متنوع ترین واسطه‌های بازاریابی  برای جذب مشتری می باشد که در موقعیت و در صنف های و کاربردهای متنوعی از آن استفاده می شود. از آنجایی که چاپ بروشور ارزان می باشد ُ سازمان هایی که بودجه اندکی دارند می توانند از توانایی بروشور در جذب مشتری استفاده کنند. شما می‌توانید با استفاده از روشهای جذابیت چاپ بروشور  کیفیتبروشورهای چاپی خودتان را افزایش بدهید .

کاغذ درست و مناسبی را انتخاب کنید

مهم نیست که طراحی بروشور شما چقدر بزرگ است ، اگر روی کاغذ مناسب چاپ نشود بخش های مختلف بروشورشما می‌تواند از هم جدا شود . وجود مقاله های بی‌ارزش برای هر سازمانی نقاط ضعف می باشد ، در حالی که مقالات باکیفیت و بکار بردن رنگ‌های با کیفیت باعث افزایش اعتبار بخشی به سازمان شما می شود. شما می توانید برای جلا دادن بیشتر به کار خودتان از بروشور سلفون دار و گلاسه های براق استفاده می کنید و اگر رنگ های خاصی در بروشورخود بکار برده اید از بروشور مات نیز می توانید برای جذابیت بیشتر به کار خود از آن استفاده کنید. چاپ بروشور ماتبرای طرح‌های ظریف تاثیرگذاری بسیار زیادی خواهد داشت و باعث می شود طرح شما چشم گیر بشود.

جذابیت بیش از اندازه

جذابیت در طرح و مطلب باعث می شود بروشور شما جذاب و ماندگار شود و چاپ بروشور فوری و حضور سریع در بازار باعث پیش افتادن شما از سایر رقبای خواهید شد. یکی دیگر از روش های جذابیت بسیار بالای بروشور سایزبروشور می باشد که هرچه حروف بزرگ تر و سایز چاپ بروشور شما بزرگ تر باشد از جذابیت بسیار بالاتری برخوردار خواهد بود و مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

خط تا بروشور

بروشور ها براساس سایز و چینش شما خط تا می خورد که به اصطلاح علمی به آن “لت” گفته می شود. وجود این خط لت ها براساس نیازمندی شما و هدف شما از بهره مندی بروشور متفاوت خواهد بود. معمولا هرچه تعداد مطالب شما در بروشور بیشتر باشد تعداد لت (خط تا) آن نیز بیشتر خواهد بود. بروشور های خاص معمولا از طرح های خاص و منحصر به فرد پیروی می کنند لذا سعی کنید یک بروشور خاص و زیبا داشته باشید.

نرم افزارهای معتبر در جذابیت بروشور شما

سعی کنید پس از طراحی بروشور بصورت کاملا سختگیرانه نسبت به طراحی بروشور خود مجددا آن را بررسی کنید. ابزارها و برنامه های خاصی وجود دارد که طرح های شما را از لحاظ خاص بودن بررسی و ارزیابی می کنند. این نرم افزارها به شما نشان ایرادات و خطاها را نشان می دهند. ابزارهای دیگری وجود دارد که بصورت پیش فرض نشان میدهد که بعد از چاپ بروشور ، طرح شما به چه شکلی خواهد بود. سعی کنید از این نرم افزارهای تخصصی نیز در طراحی بروشور خود استفاده کنید تا اینکه بتوانید یک بروشور خاص و زیبا داشته باشید.

ذخیره سازی پول در چاپ بروشور

کیفیت های مختلفی برای چاپ بروشور وجود دارد و بسته به نیاز و بودجه شما برای چاپ ارسال می کنید. اگر به دنبال یک بروشور خاص و با کیفیت برای یک هدف بسیار مهم طراحی کرده اید سعی کنید چاپ بروشور با کیفیت و از چاپخانه های معتبر برای چاپ بروشور خود استفاده کنید. ممکن است مقداری هزینه بیشتر بکنید ولی از نظر کیفیتچاپ بروشور خود اطمینان حاصل خواهید کرد. ولی اگر قیمت چاپ بروشور برای شما مهم می باشد و یا به اصطلاح به دنبال چاپ بروشور ارزان قیمت هستید از چاپخانه های با درجه کیفیت پایین تر برای چاپ بروشور خود استفاده کنید.
سعی کنید برای چاپ بروشور خود از افراد متخصص در این کار نیز کمک بگیرید زیرا باعث می شود یک چاپ بروشوربا کیفیت خواهید داشت زیرا  فلسفه رنگ ها در چاپ افست بسیار متفاوت می باشد یعنی آن رنگی که بخواهید چاپ بشود با آن رنگی که درحال طراحی مشاهده می کنید بسیار متفاوت خواهد بود.
امیدوار هستیم توانسته باشیم روشهای جذابیت چاپ بروشور را برای شما بصورت کامل و جامع توضیح داده باشیم و بتوانید از این مطالب نهایت استفاده را ببرید.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین