Skip to main content

چاپ لیبل

چاپ لیبل می تواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ لیبل می تواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دوچندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر خود نهایت دقت را داشته باشید. چاپ متین همواره سیاست کلی خود را بر این داشته تا در زمینه طراحی و چاپ لیبل و سایر خدمات چاپی شما نهایت دقت و همکاری را با شما عزیزان داشته باشد که همواره با آسودگی خیال خدمات آنلاین چاپی خود را در اختیار ما قرار دهید. چاپ لیبل در حال حاضر در این مرکز بر روی ۳ جنس لیبل یووی ، لیبل سلفون براق و لیبل متالایز در سایز های متنوع و دلخواه شما صورت می پذیرد.
چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه



چاپ لیبل

چاپ لیبل یووی پرکاربرد لیبل مورد استفاده در بازار می باشد. قیمت این نوع لیبل نسبت به سایر لیبل ها بسیار مقرون بصرفه تر است و از یکی ویژگی های منحصر به فرد این محصول امکان ارائه این نوع استیکر به صورت فوری یکروزه می باشد. چاپ لیبل یووی UV به صورت فول رنگی انجام می شود و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد. این نوع لیبل به صورت کاغذی می باشد و با روکش یووی محافظت می شود و کیفیت چاپ برروی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ ها همگی کاملا براق و اشباع می باشند.
برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.



لیبل یووی

 
چاپ لیبل سلفون براق از دیگر مدل های قابل عرضه در مجموعه تخصصی چاپ متین می باشند. از ویژگی های چاپ لیبل سلفون براق همانگونه که از اسم این محصول مشخص است حالت گلاسه و یا براق بودن آن است. این نوع لیبل هم مشابه لیبل یووی به صورت فول رنگی و در سایز های متنوع قابل عرضه می باشد. کیفیت چاپ برروی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ ها همگی کاملا براق و اشباع می باشند.
برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.



لیبل سلفون براق

 
لیبل متالایز دارای چسبندگی مناسب بر روی شیشه ، پلاستیک و فلز و البته قطعات صنعتی می باشد. از ویژگی های لیبل متالایز ضد خش ، ضد آب و قابل شستشو بودن و همچنین مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و همچنین اسید می باشد این نوع لیبل ها می باشد. لیبل متالایز از خدمات منحصر به فرد این مجموعه می باشد که در ساز ها و ابعاد دلخواه شما قابل عرضه میباشد. چاپ روی این نوع لیبل نیز به صورت فول رنگی می باشد.
برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.



لیبل متالایز

 
شما می توانید لیبل خودتان را در سایز های مختلف و براساس نیاز خودتان به چاپ برسانید. نوع چسب لیبل ها بسیار عالی می باشند و براحتی برروی هر سطوحی می چسبند. برخی لیبل ها دارای یک لایه UV می باشند که همین امر سبب می شود در برابر آب و ضربه بسیار مقاوم و ماندگار باشند. برچسب ها بصورت دور صاف برش می خورند ولی اگر شما بخواهید به اشکال خاصی دربیاد مثل بیضی ، مربع و … می توانید یک قالب برش تعبیه کنید و سپس براساس سایز دلخواه خودتان آن را برش بزنید.

 

سایزبندی چاپ لیبل

کوچک ترین سایز هر لیبل ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشند و شما می توانید براساس نیاز خودتان این سایز ها را در کنار هم قرار بدهید و هر سایز و اندازه ای که خواستید برای خودتان لیبل طراحی کنید و دقت داشته باشید هزینه هر لیبل براساس این سایز بندی محاسبه می شود.

 

ویژگی چاپ لیبل در چاپ متین

سفارش آنلاین
تحویل درب منزل
پرداخت آنلاین
تحویل فوری یکروزه
کیفیت چاپ عالی
سایز بندی متنوع





Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین