Skip to main content

مراحل چاپ سربرگ

یک سربرگ حرفه‌ای می‌تواند باعث ارتقا در نحوه درک کسب‌وکار شما ایجاد کند . اگر بسیار زیاد با مشتریان خود سرو کار دارید ، وجود یکسری لوازم‌التحریر برچسب دار  وجود سربرگ ، لیوان ، پوستر و یا به اصطلاح یک ست اداری کامل می تواند بسیار برای شما و اعتبار بخشی به کسب و کار شما بسیار موثر باشد. ما در این قسمت بصورت مختصرمراحل چاپ سربرگ را به شما آموزش می دهیم.

مرحله اول – طراحی

سربرگ شما باید ساده و منظم و بی آلایش باشد . لوگوی کسب و کار شما می تواند نقش بسیار بزرگی در کسب و کار شما بازی کند پس بنابراین وجود لوگو در سربرگ بسیار کارآمد خواهد بود.
بقیه قسمت های چاپ سربرگ باید طراحی ساده ای باشد. وجود یک قسمت از اطلاعات تماس، ایمیل، آدرس سایت، آدرس شبکه های اجتماعی می تواند در سربرگ وجود داشته باشد ولی اگر قرار است این سربرگ را درون پاکت نامه قرار بگیرد می توان یکسری از این اطلاعات را روی جلد پاکت نامه درج شود.
 شما می توانید برای طراحی سربرگ خود از سربرگ های موجود در سایت متین و یا در جاهای دیگر الهام بگیرید و یک سربرگ بسیار جذاب و متناسب با کسب و کار خود ایجاد کنید.
همچنین شما می‌توانید سربرگ خودتان را با استفاده از ۲۰۱۶ Microsoft Word طراحی کنید. کافی است در word به قسمت insert رفته و سپس از آنجا به قسمت Header&Footer بروید، سپس آرم خودتان را در قسمت Header طراحی و قرار بدهید و سایر اطلاعاتی که احتیاج دارید در سربرگ شما باشد مانند اطلاعات تماس، آدرس، آدرس سایت، آدرس شبکه های اجتماعی و سایر اطلاعاتی که احتیاج دارید را می توانید در قسمت Footer قرار بدهید.

مرحله دوم – چاپ

برخی از ست اداری مانند چاپ سربرگ را می توان با این پرینترهای معمولی به راحتی چاپ کرد زیرا که این نوع شیوه هیچ نیازی به تنظیمات و تجهیزات و دستگاه های خاصی را نمی خواهد. چاپ پاکت نامه ‌ها، چاپ پوستر، چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ لیوان و … کمی دشوارتر است . با این حال شما می توانید با استفاده از این چاپگرهای مدرن طرح های پیشرفته و همچنین کاغذها را در سایزهای مختلف به چاپ برسانید.
اگر شما به دنبال یک ست اداری بسیار عالی هستید بهتراست با بهره گیری از نیروهای متخصص در طراحی ست اداری شما و همچنین با استفاده از دستگاه های مدرن چاپ سربرگ ، چاپ تراکت ، چاپ کارت ویریت و … خودتان را به چاپ برسانید چراکه وجود یک ست اداری می تواند در بهبود بخشی و جلب توجه مشتریان به خودتان کمک شایانی بکند.
  منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین