چاپ پرچم

چاپ پرچم

پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از پرچم هاچه در سطح خیابان و چه در محل شرکت به صورت پرچم رومیزی و یا پرچم تشریفات استفاده کنید. تمامی چاپ روی پرچم ها با استفاده از یک پروسه رنگ مستقیم به چاپ می رسند. یعنی اینکه رنگ در داخل پارچه رسوخ می کند. شما می توانید با قیمت بسیار پایین و با وجود یک طرح بسیار جذاب با رنگ ها و تصاویر منحصر به فرد و قرار گیری پرچم در جای مناسب راهکاری بسیار عالی برای جلب توجه دیگران به برند و لوگوتان باشد.
چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه




چاپ پرچم رومیزی برروی پارچه ساتن مات و براق از خدمات قابل ارائه در مرکز تخصصی چاپ متین می باشد. پرچم ها همواره در نگاه مردمان ناخودآگاه نمادی از اقتدار و بزرگی را دارند. چاپ عکس و لوگو برند و یا شرکت برروی پرچم قطعا می تواند شما را در محیط داخلی محل کار و یا محیط های عمومی و نمایشگاهی بالاتر ببرد. شما می توانید با نگاهی به شرکت های بزرگ به سادگی به این نکته پی ببرید که همواره در تلاشند از لوگو و نام خودشان برروی میز های کارکنان در کنار درب ورودی و در کنار میز مدیر عامل استفاده نمایند، شما نیز می توانید برای معرفی و اقتدار بخشیدن هرچه بیشتر به کسب کار خود از این شیوه بهره ببرید. پرچم رومیزی با پایه سنگی شیک و با رنگ ریشه های متنوع صورت می پذیرد. کیفیت چاپ روی پارچه ساتن مات بسیار بالا و رنگ ها کاملا شفاف و اشباع می باشند.

مشخصات چاپ پرچم رومیزی :

  • ابعاد قابل چاپ پرچم : ۳۰*۲۰ سانتیمیتر به صورت مستقیم
  • جنس پارچه پرچم : ساتن مات و ساتن براق
  • نوع پایه : سنگی و استیل
  • نوع چاپ : به صورت یک رو و دورو
  • رنگ ریشه های موجود : سفید، قرمز، آبی و سرمه ای ، سبز، زرد یا طلایی و …
  • رنگ زمینه پرچم: سفید
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو



چاپ پرچم تشریفات بر روی پارچه ساتن مات امریکایی اعلاء از دیگر خدمات چاپ پرچم این مرکز می باشد. ابعاد چاپ پرچم تشریفات ۱٫۵ متر در ۹۰ سانت می باشد. چاپ انواع پرچم در ابعاد بزرگ ( تشریفات ) بسیار می تواند در معرفی برند شما در محیط داخلی شرکت و به خصوص محیط های نمایشگاهی کارآمد باشد. ریشه پرچم تشریفات در رنگ های مختلفی دوخته و ارائه می شوند. پرچم تشریفات با قد بالای ۲ متر و پایه چدنی شیری یا خورشیدی ارائه می شود.

مشخصات چاپ پرچم تشریفات :

  • ابعاد قابل چاپ پرچم : ۱۵۰*۹۰ سانتیمیتر به صورت مستقیم
  • جنس پارچه پرچم : ساتن امریکایی اعلاء
  • نوع پایه : چدنی شیری
  • نوع چاپ : به صورت یک رو و دورو
  • رنگ ریشه های موجود : در ۱۲ رنگ متنوع
  • رنگ زمینه پرچم: سفید
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو



روش های چاپ پرچم

رایج‌ترین فرآیند بکاررفته امروزه برای تولید پرچم های سفارشی ، چاپ سابلیمیشن است . این تکنولوژی چاپ اجازه می‌ دهد که پرچم‌ ها در فرآیند ۴ رنگ (CMYK) تولید شوند که به ما اجازه می‌دهد تا پرچم‌ هایی را با طرح‌ های پیچیده و متنوع، رنگ‌ های نامحدود که بسیار مقرون‌ به ‌صرفه هستند ، فراهم کنیم . چاپ سابلیمیشن یک روش عالی برای چاپ پرچم‌ های شرکتی ،پرچم های پلیس ، کلاس آموزش آتش نشانی ، پرچم‌های مدرسه ، سازمان ها و ادارات ، پرچم‌های شخصی ، و … می باشد .
ما در چاپ متین از متخصصین بسیار مجرب و دستگاه های بسیار پیشرفته و بروز دنیا برای انواع چاپ پرچم های شما بهره می بریم.


سعی کنید طرح ارسالی خودتان را بصورت برداری آماده نمایید این بدان معنی است که سعی کنید فایل‌ ها به اصطلاح vector باشند و نه پیکسلی . و در انتها سعی کنید فایل های خودتان را بصورت PDF و یا JPG ذخیره و ارسال کنید زیرا ممکن است در طراحی خود از فونتی استفاده کرده باشید که در سایر کامپیوترها موجود نباشند و این امر ممکن است پس از چاپ طرح مورد انتظار شما نباشد.در طراحی پرچم قیمت های متنوعی ممکن است وجود داشته باشد که این قیمت ها بسته به سایز و جنس پرچم ممکن است تغییر کند در نتیجه سعی کنید در انتخاب نوع پرچم نهایت دقت را داشته باشید.
  منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین