Skip to main content

شرایط گارانتی

در چاپ متین تمام تمرکز و اولویت ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و ما بر این باور هستیم که نهایت دقت، تحویل به موقع و بی نقص بودن سفارشات شما می تواند در جذب سایر مشتریان کمک شایانی نماید. با این حال بروز خطا و اشتباه در هرکاری امکان پذیر می باشد بخصوص در مشاغل خدماتی که بروز خطا از ناحیه ما امری اجتناب ناپذیر است.ما همواره آماده هستیم که اگر ایراد و اشتباهی از ناحیه ما سربزند درصدد جبران آن بربیایم و به اصلاح آن بپردازیم و تلاش ما بر این است که این خطاها مجدد برای سفارشات دیگر پیش نیاید. ما شرایط گارانتی موجود در سایت متین را براساس جلب رضایت مشتریان تنظیم کرده ایم.
امید است بتوانیم همیشه در طراحی و سفارش چاپ محصولاتتان در کنارتان بمانیم. 

نکاتی در خصوص شرایط پیش از چاپ

ما در چاپ متین نهایت تلاش خود را انجام می دهیم که فایل های ارسالی شما با نهایت دقت و کیفیت به چاپ برسد. ما با با بکار گیری از متخصصین حرفه در حوزه چاپ و طراحی و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص در این حوزه سفارشات ارسالی شما را با دقت مورد بررسی قرار می دهیم و هنگام بروز هر مشکل و ایرادی اگر قابل جبران باشد مشکل آن را رفع میکنیم و اگر مشکل و نقص عمده ای داشت مجدد آن را در اختیار شما قرار میدهیم تا شما فایل خودتان را اصلاح کنید و مجددا در اختیار ما قرار بدهید چراکه بروز خطا و اشتباه در فایل های سفارشی شما امکان دارد سفارشات شما به نحو احسن به چاپ نرسد.
مهمترین فاکتور در یک چاپ استاندارد وجود یک فایل بی عیب و نقص می باشد.
 خواهشمندیم قبل از ثبت سفارش موارد زیر را مطالعه نمائید.
  1. در تمامی کارهای چاپی ۱۵ درصد اختلاف رنگی از مانیتور تا مرحله چاپ طبیعی می باشد.
  2. تمام برش ها بر اساس سایزهای درخواستی در فرم سفارش می باشد و پس از برش، کنسل کردن و یا تغییر دادن سایز امکان پذیر نمی باشد.
  3. تغییر دادن فایل سفارش تا زمانی ممکن می باشد که سفارش شما به مرحله چاپ نرفته باشد در غیر این صورت امکان تغییر فایل سفارش امکان پذیر نمی باشد.مهلت تغییر فایل سفارش خود از زمان پراخت، به مدت ۳۰ دقیقه می باشد لذا خواهشمندیم هرگونه اصلاح و تغییر سفارش خود تا قبل از ۳۰ دقیقه انجام بدهید.
  4. در تمامی فایل های چاپی امکان ۳ الی ۷ درصد کسری یا باطله وجود دارد.
  5. در صورت استفاده از طوسی و مشکی ۴ رنگ چاپ متین مسئولیتی برعهده نخواهد گرفت. رنگ طوسی و مشکی قابل چاپی باید تنها عددی از k باشد.
  6. تا حد امکان فایل های ارسالی بصورت jpg و یا PDF با رزولوشن ۳۰۰dpi باشد و درصورت وجود رزولوشن پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت همراه خواهد شد. و درصورت ارسال فایل لایه باز بروز خطا در روشنایی و تیره گی، تغییر فونت و میزان تغییر رنگ سفارش شده وجود دارد ، چاپ متین در موارد مسئولیتی را برعهده نمی گیرد.
  7. در تمامی کارهای چاپی خطای برش امری اجتناب ناپذیر است بطوریکه در کارت ها به میزان ۳ میلی متر و در تراکت ها به میزان ۵ میلی متر طبیعی می باشد.
  8. چنانچه فایل های ارسالی بصورت RGB باشد مسئولیت رنگ ها کاملا بر عهده شما می باشد.
  9. ساخت پاکت بصورت دستی بوده و بروز خطا و یا سفیدی خاصی اجتناب ناپذیر می باشد.
  10. در سفارشات دارای یووی موضعی امکان وجود خطا تا ۱ میلی متر وجود دارد. و فاصله فایل یووی تا لبه کار به مقدار ۷ میلی متر باید رعایت شود.
توجه:
ما در چاپ متین پس از چاپ فایل سفارشی شما در انتهای کار مجددا توسط متخصصین کنترل کیفیت در حوزه چاپ مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت بروز هر مشکل برای چاپ، مجددا به چاپخانه ارسال می گردد که این امر باعث می شود سفارشات شما در زمان مقرر تحویل داده نشود. لذا درصورت اصرار شما در تحویل سفارش چاپ متین هیچ گونه ایراد چاپی را از شما قبول نمی کند.
نحوه درخواست کردن سفارشات مرجوعی
شما می توانید از طریق شماره تماس ۲۲۹۰۳۸۳۱-۰۲۱ با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید و هرگونه تغییر و یا مرجوعی کالا را با ما در میان بگذارید.
ایراداتی که شامل گارانتی می شوند
۱- جابجایی و یا قرار نگرفتن درست رنگها و یا چاپ نشدن طرح بر روی کار در موارد استثنا امکان دارد که رنگ بصورت کامل برروی کار قرار نگرفته باشد و یا جابجایی رنگی وجود داشته باشد مانند تصویر زیر در این حالت در اسرع وقت حداکثر یک هفته می توانید ایرادات کار را به کارشناسان ما اعلام کنید در غیر اینصورت از گارانتی خارج می شود.
۲- برش نا مناسب
درصورتی که کار شما بصورت نامناسب برش بخود بگونه ای که بخشی از کار را از بین ببرد مانند تصویر زیر در این مواقع شامل گارنتی می شود
۳- شکستی در سفارش
چنانچه در مواقع خاص ایرادی غیر چاپی نظیر حمل و نقل نامناسب که باعث تا خوردگی، شکستگی و یا در شرایط نامناسب جوی نظیر باران باعث خیس شدن سفارش شما بشود تا مدت ۲ روز شما می توانید این مشکل را به کارشناسان ما اعلام کنید و درصورت وجود مشکل از سمت ما مجدد سفارش شما چاپ می شود.
توضیح ضروری: توجه فرمائید سفارش مرجوعی باید بدون هیچ کم و کاستی با تمام لوازمات جانبی به ما تحویل داده شود در غیر اینصورت شرکت هیچ گونه گارانتی در خصوص سفارش شما متقبل نخواهد شد.
۴- شکستگی سازه
در مواقع استثنا اگر سازه استند شما دچار شکستگی در زمان حمل و نقل و یا هر ایرادی دیگر داشته باشد شما باید در زمان تحویل آن را مرجوع کنید، و همچنین شرکت موضوف است در اسرع وقت رول استند سالم را تحویل شما بدهد.
۵- کوتاه بودن سازه
در موارد استثنا امکان دارد یکی از پایه های استند کوتاه تر از بقیه پایه ها باشد و باعث عدم تعادل استند بشود. در صورت بروز این مشکل شما عزیزان باید در ظرف ۲ روز از زمان تحویل، کل سازه را به ما تحویل بدهید و در صورتی که کارشناسان ما تشخیص دادند محصول شما شامل گارنتی می شود، قطعه معیوب تعویض و مجددا برای شما ارسال می گردد.
ضروریات: شکستگی پیچ تنظیم پایه و یا شکستگی پایه ی بنر بدلیل استفاده نادرست شامل گارانتی نمی شود.
توجه: دقت کنید در زمان معیوب بود سازه استند شما نیاز به بازگرداندن بنر نمی باشید فقط کافی است سازه بنر را ارسال کنید.
۶- کامل چاپ نشدن طرح بنر
در مواقع استثنا بخاطر خطای چاپی امکان دارد تصویر طرح سفارشی شما بطور کامل برروی بنر چاپ نشود بعنوان مثال مانند تصویر زیر چند سانتی متری از بنر چاپ نشده باشد در این حالت در ظرف ۲ روز شما می توانید این موضوع را با ما درمیان بگذارید و بنر را بدون سازه برای ما ارسال کنید. کارشناسان فنی ما طرح را بازبینی می کند در صورت وجود ایراد سفارش شما شامل گارانتی می شود و مجددا با دقت بیشتر طرح شما به چاپ می رسد و برای شما ارسال می شود.
  منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین