Skip to main content

تکنیکهای مختلف چاپ لیوان

لیوان های تبلیغاتی یکی از محبوب ترین کالاهای بازاریابی هستند؛ با این حال، در مورد روش های مختلف چاپ شده ای که می تواند مورد استفاده قرار گیرد، کاملا گیج کننده است. در اینجا ما چندین تکنیکهای مختلف چاپ لیوان را بصورت مختصر برای شما بیان می کنیم.
چاپ روی صفحه نمایش مناسب ترین گزینه برای شرکت هایی است که درگیر قیمت چاپ روی لیوان هستند و طریقه بودجه خرج کردن براشون خیلی مهمه زیرا از این تکنیک اغلب برای چاپ لیوان های تبلیغاتی ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ صفحه به طور کلی برای لوگو و طرح های ساده بسیار مناسب می باشند، که معمولا تا چهار رنگ می تواند تصویر شما را بر روی لیوان چاپ کنند. رنگ‌های سایه دار و بخشی از رنگ های زیر سایه دار برای چاپ دیجیتالی مناسب نیستند ، ، با این وجود به طور معمول می‌توان با استفاده از رنگ‌های شرکتی تصویر را بر روی لیوان چاپ کرد.رنگ های چاپ شده روی لیوان به روش صفحه نمایش از ماندگاری بالایی برخورداراند.
شما می توانید با استفاده از این روش یکسری طرح های با ایده های نو را با استفاده از این شیوه پیاده سازی کنید چراکه هم قیمت چاپ روی لیوان در این روش بسیار پایین برای شما تمام می شود و هم به دلیل ماندگاری بالایی که دارد شما می توانید طرح های ساده خودتان را از این شیوه برای چاپ روی لیوان استفاده کنید.
چاپ انتقال در صفحه نمایش یک قدم بیشتر طول می‌کشد ؛ این انتقال رنگ از طریق یک کاغذ مخصوص صورت می گیرد با استفاده از یک پوششی که به آن اجازه می دهد رنگ بر روی لیوان اعمال شود. پیاده سازی تصویر در این روش با دست صورت می گیرد در این فرآیند مدت زمان بیشتری نسبت به چاپ صفحه باید صرف شود.
چاپ دیجیتال بسیار شبیه چاپگر لیزر است .این روش برای کسانی که می‌خواهند از رنگ‌های کم‌رنگ و بی‌ روح برروی لیوان هایشان استفاده کنند، بسیار ایده‌آل است و برای درج تصاویر بر روی لیوان های چینی و سفالی و لیوان های شفاف بسیار مناسب می باشند.
رنگ کامل برای هر شرکتی که نیاز به سفارش مقدار زیادی لیوان عکس دار دارد استفاده این روش بسیار سریع و نسبتا ارزان می باشد. به این تکنیک هم گاهی اوقات چاپ CMYK گفته می‌شود ، به طوری که تصویر به چهار رنگ اصلی ( سیاه ، زرد ، بنفش و آبی ) تبدیل می‌شود و سپس به صفحه چاپ منتقل می‌شود . تقریبا هر رنگ و جزئیات آن با استفاده از این روش به درستی پخش می‌شوند .
چاپ سابلیمیشن یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ روی لیوان ‌های تبلیغاتی است بخصوص که، این یکی از تکنیک های سازگار با محیط زیست می باشد و به شیوه خاصی رنگ ها بر روی لیوان قرار می گیرد و می توان از رنگ های مختلفی در این روش استفاده کرد که این رنگ ها بصورت مستقیم بر روی لیوان می چسبند. در این تکنیک رنگ ها به صورت شفاف و روشن تولید می‌شوند، شما می توانید با چاپ رنگ های روشن بر روی لیوان جذابیت خاصی به لیوان بدهید و بسیار مناسب، برای کسانی که به دنبال لیوان های خاص در رنگ های خاص می باشند.
  منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین