چاپ روی تی شرت

آیا به دنبال مکانی برای چاپ روی تیشرت می گردید ؟ آیا مایل هستید تی شرت سفارشی خود را طراحی و چاپ کنید؟ بسیار خوب! چاپ متین دارای انواع بسیار گسترده ای از تی شرت های مردانه و تی شرت های زنانه در سایزها ، جنس ها و رنگ های متنوع می باشد که شما می توانید با سلیقه خودتان طرح های مختلفی را بر روی تی شرت چات کنید.برای شروع کار کافی است متن یا عکسها خودتان را از طریق فرم سفارش چاپ تیشرت بر روی سایت آپلود کنید و تیشرت دلخواه خودتان را انتخاب نمایید، و سپس منتظر چاپ طرح خود بروی تیشرت باشید.
چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

چاپ روی تیشرت اسپان

جنس تیشرت های اسپان از پلی استر است، و از پرطرفدار ترین تی شرت هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پارچه این تیشرت ها از تیشرت های پنبه ای پائین تر و نازک تر است اما کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان بسیار بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها بسیار پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالا می باشند . جنس تیشرت های سفید یقه گرد اسپان (پلی استر ) از ۴۰% نخ پنبه و ۶۰% پلی استر تشکیل شده است. طرح چاپ شده برروی این تیشرت ها به دلیل ترکم بالا و نوع جنس تیشرت کاملا به خورد تیشرت می رود و کاملا قابل شستشو می باشد.

چاپ متین به تازگی اقدام به چاپ روی تیشرت پنبه ای با بالاترین کیفیت نموده است. جنس این نوع تی شرت دارای بافت پنبه ای ۱۰۰% می باشد. و به دلیل جنس پنبه ای این لباس، مناسب ترین تی شرت برای استفاده های طولانی مدت است. به دلیل خاصیت ذاتی پنبه که رنگ پذیری اندکی دارد بهترین نوع چاپ روی تیشرت پنبه ای استفاده از لیبل است. چاپ روی تی شرت پنبه ای محدودیت رنگ نداشته و تا سایزهای A4 و A3 قابلیت چاپ دارد. به دلیل استفاده از لیبل در چاپ این تیشرت توصیه می شود برای ماندگاری بالاتر چاپ روی تیشرت از آب سرد برای شستشو استفاده شود و از ماشین لباسشوی و آب گرم کمتر استفاده گردد.

چاپ روی تیشرت یقه دار که به جودون معروف است بدلیل داشتن فرم و دوخت شیک و همچنین داشتن یقه بسیار برای مکان های عمومی و رسمی و اداری مناسب بوده که بسیاری خریداران از این تی شرت ها به عنوان لباس های فرم کارکنان استفاده می کنند. جنس تیشرت های یقه دار جودون ترکیبی از پلی استر و جودون می باشد. نوع چاپ روی تیشرت یقه دار به جنس آن تیشرت بستگی دارد. اگر در انتخاب جنس این تیشرت ها پلی استر بیشتر باشد امکان چاپ مستقیم و حرارتی وجود دارد(ولی ممکن است قدری کم رنگ باشد)، در غیر این صورت باید مشابه تیشرت های پنبه ای از لیبل برایچاپ روی این تیشرت ها استفاده نمود. قیمت چاپ روی تیشرت های یقه دار به دلیل جنس پارچه و همچنین دوخت شیک تر بالاتر می باشد. در صورت سفارش تیراژ از این تیشرت یقه دار امکان چاپ بروی تیشرت جودون با رنگ های متنوع هم امکان پذیر میباشد.

چاپ روی تیشرت ملانژ یکی از زیباترین تیشرت های قابل ارائه در چاپ متین می باشد. تیشرت ملانژ دارای رنگ طوسی روشن می باشد و مشابه تیشرت اسپان دارای ۴۰% نخ پنبه و ۶۰% پلی استر می باشد که همین امر سبب شده کیفیت چاپ روی تیشرت ملانژ به صورت مستقیم و بسیار بالا باشد. این تی شرت به صورت یقه گرد و آستین کوتاه قابل ارایه می باشد ولی در صورت سفارش تعداد امکان دوخت به صورت یقه هفت و یا آستین دار وجود دارد. این تیشرت بسیار مناسب برای سفارش های شخصی می باشد. این نکته قابل توجه است که در چاپ تیشرت در نواحی از عکس که سفید باشد رنگ تیشرتکه طوسی است نمایان می شود. طرح چاپ شده بر روی این تیشرت ها به دلیل ترکم بالا و نوع جنس تیشرت کاملا به خورد تیشرت می رود و کاملا قابل شستشو می باشد.

جنس این تیشرت های مشکی پنبه ای مشابه تیشرت های سفید پنبه ایست. در چاپ تیشرت های مشکی به دلیل رنگ تیشرت ها امکان چاپ روی تیشرت به صورت مستقیم وجود ندارد و کلیه چاپ ها به صورت لیبلی انجام می پذیرد. جنس این تی شرت مشکی نیز از الیاف پنبه ۱۰۰% تشکیل شده است، که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می باشند. لیبل های استفاده شده برای چاپ روی تیشرت مشکی به صورت حرارتی بروی تیشرت قرار می گیرند که به سادگی قابل جداشدن نمی باشند، ولی با دست وجود یک لایه روی تیشرت قابل لمس و حس کردن می باشد. برای استفاده طولانی مدت از تیشرت لیبلی بهتر است در شستشو از ماشین لباسشویی استفاده نگردد.

یکی دیگر از انواع تی شرت های قابل ارائه در چاپ متین ، چاپ روی تی شرت مشکی یقه دار مردانه است، که جنس این تیشرت هم مشابه تیشرت سفید یقه دار، جودون می باشد. نوع چاپ روی تیشرت جودون مشکی هم لیبلی بوده که به دلیل داشتن دکمه در وسط تیشرت محل چاپ مناسب روی اینتیشرت هم به صورت لوگو کوچک برروی سینه سمت چپ و پشت کتف در سایز بزرگ می باشد. حداکثر سایز قابل چاپ در پشت این تیشرت یقه دار A4 می باشد. برای چاپ های با رنگ های تک و یا چند رنگ نیز امکان انجام چاپ لیبل به صورت کاتر پلاتر نیز موجود می باشد. روش صحیح شستشو تیشرت مشکی یقه دار به دلیل استفاده از لیبل استفاده از آب سرد و دست می باشد.

جنس این تیشرت های اسپان زنانه نیز از پلی استر است. جنس پارچه اینتیشرت ها و تاپ های زنانه از ۴۰% نخ پنبه و ۶۰% پلی استر تشکیل شده است. کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان زنانه بسیار بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها بسیار پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالا می باشند .طرح چاپ شده برروی این تیشرت ها به دلیل تراکم بالا و نوع جنس تیشرت کاملا به خورد تیشرت می رود و کاملا قابل شستشو می باشد.



شما می توانید چاپ تی شرت کارمندان یک سازمان و یا بازیکنان تیم های ورزشی خودتان را به ما بسپارید. ما در چاپ متین از طراحان حرفه ای و دستگاه های پیشرفته و هر آنچه که برای چاپ بهتر طرح های شما نیاز باشد بهره می بریم که بتوانیم با استفاده از مجموعه این موارد ایده ها و طراح های سفارشی شما را بر روی تی شرت چاپ کنیم.
 

چاپ تی شرت

شما می توانید طرح ها و ایده های سفارشی خود را به چاپ متین که سالانه هزاران طرح مختلف در زمینه چاپ تی شرت دارد واگذار نمایید . کافی است طرح سفارشی خود در عرض چند ثانیه بر روی سایت آپلود و ارسال نمایید و سپس تیم طراحی ما اصلاحات لازم را بر روی آن انجام خواهند داد و در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت و با تضمین کیفیت مورد انتظار، طرح مورد نظر شما چاپ و در صورت داشتن سفارش بالای ۱۰۰ هزار تومان به صورت رایگان در سراسر شهر تهران ارسال گردد.

 منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین