همه چیز درباره کارت ویزیت

همه چیز درباره کارت ویزیت

ما در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره کارت ویزیت به شما آموزش بدهیم. یک کارت ویزیت خوب یک ابزار مناسب برای دادن اطلاعات شما به مشتریان می باشد همچنین یک چشم انداز جدید برای معرفی کسب کار شما به مشتریان می باشد. یک کارت ویزیت خوب هرگز نمی تواند جایگزین شبکه های اجتماعی موجود در اختیار ما بشود.
چاپ کارت ویزیت خوب باعث گسترش نام تجاری شما می شود که اطلاعات درستی را درباره شخصیت و کارتان و بصورت به یاد ماندنی در اختیار مشتریان قرار می دهد.
شما در ابتدا با یک کارت ویزیت با کیفیت و بهمراه طراحی سفارشی شده شروع کنید، که به شما امکان پایه گذاری یک کسب و کار مناسب را می دهد.
چه نوع اطلاعاتی باید بر روی یک کارت ویزیت وارد کنید؟
هفت گام مهم در بحث کارت ویزیت در اختیار شما قرار می دهیم امیدواریم بتوانیم سهمی در بهبود کسب و کار شما داشته باشیم.
  • لوگو

قبل از اینکه شما در مورد نحوه اطلاعات مندرج بر روی کارت های ویزیت خود فکری کنید باید از طرح لگوی خود مطمئن شوید لوگو به نوعی می تواند شعار کسب و کارتان را شامل شود.با استفاده از اشکال و رنگ موجود در لوگو می توانید چشم اندازی از کسب و کار خودتان را نشان بدهید.
هر فردی که کارت ویزیت خود را بین انگشتان خود نگه می دارد باید بتواند نام تجاری شما را به راحتی شناسایی کند.
کارت ویزیت به معنای ارائه اطلاعات مربوط به شجرهنامه هر فرد نیست بلکه مشتریان را به افرادی که ممکن است علاقه مند به صحبت کردن با آنها باشند را معرفی باید بکند. در کارت ویزیت اگر می خواهید از سابقه کاری خود مطلبی را بنویسید سعی کنید سابقه ای که با کار فعلی شما مرتبط می باشد در کارت ویزیت وارد شود همچنین سعی کنید در ابتدا تخصص خود را در کارت ویزیت وارد کنید بعد توانایی کاری خودتان را بعنوان مثال
علی کارشناس ارشد کامپیوتر
متخصص شبکه و نرم افزار
  • اطلاعات تماس

اطلاعات تماس بسیار مهم می باشد زیرا راه ارتباطی شما با مخاطبان است.اگر می خواهید مردم با شما تماس بگیرند، باید به آنها بگویید از چه طریق؟ سعی کنید همیشه یک خط عمومی که مخصوص به حرفه و کار شما می باشد در کارت ویزیت خود وارد کنید و از وارد کردن سیم کارت شخصی جلوگیری کنید.اگر یک فروشگاه و یا یک مکان ثابت فیزیکی دارید می توانید آدرس خود را برای اطمینان بیشتر وارد کنید.

  • آدرس وب سایت

هدف از قرار دادن آدرس وب سایت خود در کارت های ویزیت این نیست که به دیگران نشان دهید که شما هم یکی از این سایت ها را دارید بلکه باید از طریق وب سایت بتوانید سایر اطلاعات شخصی و نحوه عملکرد خود را به دیگران نشان بدهید.یک وب سایت قوی و پر محتوا به همراه فیلم و عکس و مطالب آموزنده که در هنگام ورود مردم به وب سایت شما بتواند نهایت استفاده را از آن ببرند و از شیوه  مدیریت وب سایت شما بتوانند یک اعتمادی به نحوه عملکرد شما پیدا کنند.
  • آدرس شبکه های اجتماعی

آدرس پروفایل های شبکه های اجتماعی خود را در کارت ویزیت خود وارد کنید اما نه همه آنها را. کانال های رسانه های اجتماعی بخش های ضروری چاپ کارت ویزیت می باشد.اگر شما در شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشید مشتریان توجه بسیاری کمی به کسب و کار شما خواهند داشت.سعی کنید اسامی شبکه های اجتماعی که مردم بیشتر با آن سرو کار دارند در کارت ویزیت خود وارد کنید و از لیست کردن یکسری شبکه های اجتماعی بی فایده خودداری کنید.
  • فضاهای خالی

بفضای خالی یا به اصطلاح فضای سفید بسیار مهم است. اگر به یک کارت ویزیت پر از اطلاعات که هیچ فضای خالی در آن نباشد روبرو شوید یک دید بسیار ناخوشایندی به شما دست خواهد داد.به این نکته توجه کنید که چشم پوشی از فضای خالی به معنای هدر رفتن کارت ویزیت نیست بلکه در هر کارت ویزیتی باید یکسری قسمت هایی خالی برای نشان دادن فضای پس زمینه بسیار لازم می باشد که در آن فضای خالی شما بتوانید نفس بکشید و از طرح پس زمینه لذت ببرید.
  • خلاقیت

شما باید با ارائه یک کارت ویزیت خلاقانه نظر مشتریان را به خود جلب کنید. سعی کنید از طریق طراحی کارت ویزیت مردم را متوجه کسب کار خود بکنید مثلا اگر فعالیت موسیقی انجام می دهید با قرار دادن پیانو و … مردم را متوجه ساز و سبک فعالیت خود بکنید
اگر آنچه که قصد انجام آن را دارید در کارت ویزیت شما نباشد و یا به نوعی دیگر اگر مشتریان نتواند با کارت ویزیت شما ارتباط برقرار بکند نمی توانند با شما تماس و ارتباط بگیرند حتی اگر بسیار خوب فعالیت انجام بدهید.
امیدواریم در این مقاله همه چیز درباره کارت ویزیت به شما گفته باشیم و شما هم بتوانید از این گام ها در جهت بهبود کسب و کار استفاده کنید.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین