چاپ سربرگ

اگر شما به دنبال یک کسب کار بسیار بزرگ، با اهمیتی و پایداری هستید در ابتدا نیازمند به چاپ سربرگ و ست اداری و مدیریتی که باعث تاثیرگذاری بزرگ و پایدار بر روی مشتریانتان شوند را دارید. در واقع تمامی مکاتبات اداریتان نامه ها قرارداد ها و بسیار دیگر از نوشته هایتان نیازمند یک کاغذی که تصویری از آرم و مشخصات شرکت شما را در آن چاپ شده باشد است. و همچنین این نکته بسیار با اهمیت است که جنس و نوع کاغذی که از آن برای چاپ سربرگ خود استفاده می کنید از چه کیفیتی برخوردار است و کیفیت چاپ آن در چه سطحی است زیرا بالا بودن کیفیت چاپ سربرگ و جنس کاغذ آن باعث می شود که به کسب و کار شما اعتماد بیشتری بشود. ما در چاپ متین می توانیم کلیه نیازهای شما را چه از لحاظ جنس و چه نوع کیفیت چاپ پاسخ بدهیم.
چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم ( سایز واقعی )

 چاپ سربرگ برروی برگه تحریر ۸۰ گرم یکی از خدمات قابل ارائه در چاپ متین می باشد. برگه تحریر ۸۰ گرم نازکترین برگه موجود در بازار برای چاپ سربرگ و انواع ست اداری و مدیریتی می باشد. کلیه چاپ سربرگ ها به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) با بالاترین کیفیت می باشد. سربرگ امکان ارائه به صورت سرچسب ۱۰۰ تایی و یا بدون سرچسب را دارد. امکان چاپ سربرگ دو رو نیز برروی برگه تحریر ۸۰ گرم وجود دارد اما توصیه میگردد اگر قصد چاپ دو رو را دارید از تحریر ۱۰۰ گرم و یا سربرگ کتان ۱۲۰ گرم استفاده نمایید.
برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.


چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم ( سایز واقعی )

 محصول بعدی چاپ سربرگ ادرای روی برگه تحریر ۱۰۰ گرم می باشد. برگه های تحریر ۱۰۰ گرم از ضخامت قابل قبول برخوردار هستند و برای استفاده اداری و همچنین استفاده در پرینتر بسیار مناسب می باشد. چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم نیز به صورت ۴ رنگ یا تمام رنگی می باشد. همچنین در صورت تمایل برای دریافت سربرگ ها به صورت سرچسب در فرم سفارش چاپ مشخص نمایید.
برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.


 

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم ( سایز واقعی )

 چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم یکی دیگر از انواع سربرگ های پرمصرف چاپ افست می باشد. برگه کتان ۱۲۰ گرم دارای بافت ریز بوده ولی به راحتی برای نوشتن و چاپ در پرینتر قابل استفاده می باشد. چاپ سربرگ روی کتان ۱۲۰ گرم به صورت تمام رنگ انجام می شود و این جنس برای چاپ دو رو بسیار مناسب تر از برگه های تحریر ۸۰ گرم و ۱۰۰ گرم می باشد. همچنین در صورت تمایل برای دریافت سربرگ ها به صورت سرچسب در فرم سفارش چاپ مشخص نمایید.
برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.


قیمت چاپ سربرگ



طراحی و چاپ سربرگ اختصاصی

آیا شما طرحی برای چاپ سربرگ خود دارید؟ آیا شما نیازمند به نیروی متخصص برای طراحی و سپس چاپ سربرگ خود می باشید؟ ما در چاپ متین با استفاده از بهترین طراحان گام به گام با شما پیش میریم تا طرح دلخواه خودتان را در کوتاه ترین زمان، منحصر به فردترین سربرگ با بالاترین کیفیت و با انواع مختلف کاغذ، طرحی را که باعث بهتر شدن فضای کسب کار شما بشود را چاپ کند .
 منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین