چاپ تراکت

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید هستید؟؟؟ یک راه بسیار ساده و راحت وجود دارد و آن اینکه شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید. ما در چاپ متین می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن بهچاپ تراکت شما بپردازیم.
چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

چاپ تراکت A5 سایز ۱۴٫۵×۲۰ سانت

 چاپ تراکت A5 پرمصرف ترین سایز چاپ تراکت می باشد. تراکت A5 در این مرکز برروی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم و تحریر ۸۰ گرم انجام می پذیرد. چاپ تراکت A5 در چاپ متین محدودیت نداشته و در تیراژ های دلخواه قابل چاپ می باشد. قیمت چاپ تراکت در جنس تحریر ۸۰ گرم به دلیل ضخامت کم از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. چاپ روی کلیه جنس های تراکت عالی شده و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ انواع تراکت ها وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ تراکت با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.



چاپ تراکت A6 سایز ۱۰×۱۴٫۵ سانت

 چاپ تراکت A6 دومین سایزپرطرفدار چاپ تراکت می باشد. تراکت A6 در این مرکز برروی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم و تحریر ۸۰ گرم انجام می پذیرد.محدودیت چاپی برای تراکت A6 وجود ندارد و چاپ تراکت A6  در تیراژ های دلخواه قابل چاپ می باشد. قیمت چاپ تراکت در جنس تحریر ۸۰ گرم به دلیل ضخامت کم از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. چاپ روی کلیه جنس های تراکت عالی شده و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ انواع جنس های تراکت وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.


 

چاپ تراکت A4 سایز ۲۰×۲۹ سانت

 چاپ تراکت A4 در چاپ متین بر روی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم ، گلاسه ۱۲۰ گرم، گلاسه ۱۳۵ گرم و گلاسه ۱۷۰ گرم انجام می شود. چاپ تراکت A4 نیز محدودیت تیراژ نداشته و به تعداد دلخواه و در کوتاهترین زمان قابل تحویل می باشد. قیمت چاپ تراکت A4 به دلیل ابعاد از سایر تراکت ها بالاتر می باشد. کلیه رنگ ها برروی تراکت ها شفاف و زنده می باشند و هیچگونه محدودیت رنگی از این بابت وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.



چاپ تراکت B6 سایز ۱۲×۱۷ سانت
  چاپ تراکت در ابعاد B6 یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این مرکز می باشد.تراکت B6 مشابه چاپ کارت ویزیت برروی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم و گلاسه ۱۳۵ گرم انجام می شود. چاپ تراکت B6 محدودیت رنگی نداشته و کلیه رنگ ها شفاف و زنده خواهند بود . قیمت چاپ تراکت B4 روی تحریر ۸۰ گرم از قیمت پایین تری برخوردار است. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.


 

چاپ تراکت B5 سایز ۱۷×۲۴ سانت

خدمت بعدی چاپ تراکت B5 می باشد. تراکت B5 نیز فقط برروی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم و گلاسه ۱۳۵ گرم انجام می شود.  چاپ تراکت B5 محدودیت رنگی نداشته و کلیه رنگ ها شفاف و زنده خواهند بود . نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ تراکت با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

 

چاپ تراکت B4 سایز ۲۴×۳۴ سانت

چاپ تراکت B4 در چاپ متین بر روی کاغذ های تحریر ۸۰ گرم و گلاسه ۱۳۵ گرم انجام می شود. چاپ تراکت B4 نیز محدودیت تیراژ نداشته و به تعداد دلخواه و در کوتاهترین زمان قابل تحویل می باشد. قیمت چاپ تراکت B4 به دلیل ابعاد از سایر تراکت ها بالاتر می باشد. کلیه رنگ ها برروی تراکت ها شفاف و زنده می باشند و هیچگونه محدودیت رنگی از این بابت وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.



قیمت چاپ تراکت

چاپ تراکت بیش از حد = بهبود کسب و کار شما

برای معرفی یک کسب کار نیازمند معرفی آن بصورت سریع و با کمترین هزینه و بیشترین بهره برداری می باشد. شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و توزیع آنها در درب منزل و یا قرار دادن آنها بر روی شیشه جلوی ماشین ها، محصول و یا شرکت خود معرفی کنید. ما می توانیم این شیوه تبلغات بسیار کاربردی و مفید را در کوتاه ترین زمان و با استفاده از طرح های خوتان و یا انوع طرح های موجود و یا سفارشی در قالب تراکت چاپ و به سرعت در سطح شهر آنها را پخش کنید.


چاپ تراکت تبلیغاتی در تیراژ بالا

چاپ بهترین ها برای کسب کار شما هدف ماست .
ما مفتخریم در چاپ متین اعلام نماییم که آماده عقد قرارداد با سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی در خصوص انواع خدمات در حوزه چاپ به خصوص چاپ تراکت های تبلیغاتی و اداری در سریع ترین زمان ممکن و به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشیم. چاپ متین مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و ضمانت بهترین رنگ ها با شعار قیمت کاملا رقابتی به صورت آنلاین همواره در کنار شما عزیزان هستیم.

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین