روش ارسال سفارش

ما در چاپ متین به دنبال شیوه های نوین و بهینه برای کاهش هزینه و بالا بردن کیفیت چاپ و ارسال سریع سفارشات به دست شما مشتریان عزیز می باشیم.
بسته های سفارشی را با استفاده از نرم افزار الوپیک در سطح شهر تهران به دست شما مشتریان عزیز می رسانیم که کمترین هزینه را برای ارسال سفارش خود بپردازید.
هزینه ارسال سفارشات چاپی شما در تهران و شهرستان به شرح ذیل می باشد:
در تهران
  • ارسال سفارشات در روزهای کاری صورت می گیرد و در رزوهای تعطیل و جمعه هیچ گونه پاسخگویی و ارسالی صورت نمی گیرد و همچنین تعداد روزهایی که برای آماده سازی سفارش شما نوشته شده است روزهای کاری می باشد و روزهای تعطیل مستثنی می باشند.
  • چنانچه میزان سفارش شما بیش از ۱ میلیون تومان و همچنین حجم بسته ارسالی قابل حمل با موتور باشد هزینه ارسال در هر کجای شهر تهران بصورت کاملا رایگان برای شما مشتریان عزیز حساب می شود در غیر اینصورت هزینه ارسالی بر عهده خود مشتریان می باشد که هزینه های ارسالی آن نرخ های نرم افزار الوپیک می باشد.
  • شما مشتریان می توانید سفارش خود را بصورت حضوری در مجموعه چاپ متین مشاهده کنید ولی در صورت عدم نظارت بر اتمام سفارش ارسالی هرگونه ایراد و مشکلی چه در خصوص کیفیت چاپ و یا ایراد در طرح انتخابی و یا هر مشکل دیگر تمام هزینه ارسال و ایاب و ذهاب بر عهده خود مشتری می باشد.
  • در صورتیکه بسته سفارشی شما حجم بسیار زیادی داشته باشد هزینه ارسال سفارش بر عهده خود مشتری می باشد و رایگان بودن ارسال بسته سفارشی که ارزش بالای ۱ میلیون تومان باشد در این شرایط لحاظ نمی شود .

در شهرستان
تمامی هزینه سفارشات به شهرستان ها بر عهده خود مشتری به صورت پس کرایه می باشد.
سفارشات شما به شهرستان به دو شیوه ارسال می گردد با بصورت فوری و یا در یک بازه زمانی مشخص (این بازه زمانی بستگی به شهر انتخابی شما دارد)
هزینه های آن به شرح ذیل می باشد:
  • هزینه ارسال بسته سفارش به باربری که اگر بالای ۱ میلیون تومان و قابل حمل با پیک موتوری باشد رایگان و در غیر اینصورت اگر میزان سفارش و یا حجم سفارش قابل حمل با موتور سیکلت نباشد بر عهده خود مشتری می باشد
  • ارسال بسته سفارش از طریق اداره باربری یا بصورت فوری و یا بصورت معمولی که هزینه های آن براساس هزینه های مصوب اداره باربری به صورت پس کرایه می باشد.
توجه: خواهشمندیم  در سایت چاپ متین در زمان ثبت سفارش درخصوص نحوه ارسال بسته سفارشی خود نهایت دقت را بفرمائید در غیر اینصورت چاپ متین هیچگونه تعهدی را در قبال انتخاب شما نخواهد داشت.
توجه: اگر چندین طرح را در بازه های زمانی متفاوت ارسال کردید توصیه می شود سفارش بعدی خوتان را تا قبل از اتمام سفارش اول ثبت کنید که در هزینه ارسالی شما صرفه جویی شود.
توجه: هرگونه سوال و ابهام در خصوص ارسال سفارش و یا تاخیر در دریافت سفارش را می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت پیگیری نمائید.
 منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین