Skip to main content

چاپ تیشرت دیجیتالی

چاپ تیشرت دیجیتالی

چاپ تیشرت دیجیتالی نوع جدیدی از چاپ تی‌شرت است که جایگزین روش چاپ صفحه نمایش سنتی شده است ، این یک روش مطمئن برای ایجاد پیراهن‌های سفارشی شما است که می توانید آرم و لوگوی کسب‌وکار خودتان را برروی تیشرت خود به چاپ برسانید. حتی این نوع چاپ ها از لحاظ هزینه چاپ تیشرت برای شما کمتر تمام می شود و قیمت چاپ تیشرت در این نوع روش بسیار پایین تر و با کیفیت تر و ماندگار تر خواهد بود.
با استفاده روش چاپ دیجیتال انعطاف پذیری شما در انتخاب طرح و رنگ بالا می برد و امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید انواع طرح و مدلی را برروی این نوع تیشرت ها به چاپ برسانید. ما در این مقاله چهار مزایای چاپ تیشرت دیجیتالی را برای شما بیان می کنیم امید است که مفید واقع شود.

کیفیت

کیفیت چاپ دیجیتالی یکی از اصلی ترین و یا مهم ترین دلیلی است که بسیاری از افراد را برای چاپ طرح های خود برروی تیشرت ترغیب می کنند. چاپ دیجیتال امکان چاپ تصویر با کیفیت بسیار بالا را فراهم می کند و به شما یک تصویر بسیار تمیز و بدون هیچ عیب و نقصی فراهم می کند. کیفیت یکی از اصلی ترین بخش های مزایای چاپ تیشرت دیجیتالی می باشد که البته موارد دیگر دارد که به سایر آنها اشاره می کنیم.
همانطور که طراحی و جنس تیشرتی که شما قرار است برای کار خودتان انتخاب کنید نمایانگر ارزش و اعتباربخشی برند و کسب و کار شما است، کیفیت چاپ تیشرت نیز به همان نسبت بلکه تا حدودی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. اگر شما قصد تولید و چاپ یک تصویر زیبا و خیره کننده برروی تیشرت خود دارید چاپ تی شرت دیجیتالی(سابلیمیشن) بهترین انتخاب شما می باشد.

کارایی

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مزایایی چاپ دیجیتال که بسیار زبان زد و و مورد استقبال همگان قرار گرفته است افزایش سطح بهره وری می باشد. این به این معنی می باشد که شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی و یا به اصطلاح چاپ تی شرت فوری داشته باشید و با سرعت طرح خودتان را برروی تیشرت چاپ کنید. اگر نیازمند چاپ تیشرت فوریو سفارشی حتی در تیراژ محدود هستید، چاپ دیجیتال یکی از بهترین گزینه برای انتخاب کار شما می باشد.
این افزایش بهره‌وری عمدتا به دلیل این واقعیت است چاپ تیشرت دیجیتالی با سرعت به چاپ و به بهره برداری می رسد درحالیکه چاپ صفحه سنتی به زمان بسیار زیاد و نیروی کار نیاز دارد. اگر شما بخواهید طرحی را برروی تعداد زیادی تیشرت به چاپ برسانید به یک هفته زمان نیاز دارید در حالی که همان تعداد تیشرت نیز می توانید در مدت زمان یک الی دو روزه همه ی آن طرح ها را به چاپ برسانید. با چاپ دیجیتال می‌توانید زمان انتظار را کاهش دهید و نتایج را سریع‌تر ببینید .

تغییرات

شما در چاپ تی شرت به شیوه سنتی انعطاف پذیری بسیار محدودی برای ایجاد یک طرح دارید و اگر بخواهید یک پروژه با طرح های مختلف با تیراژ بالا به چاپ برسانید به زمان بسیار زیادی احتیاج دارید و کار شما بسیار سخت تر و طولانی تر می شود و همین عامل سبب افت کیفیت کار شما می شود و آن نتیجه دلخواهی را که بخواهید از آن کار بگیرید بدست نخواهید آورد.
چاپ دیجیتال دارای تنوع های بسیار زیادی می باشد زیرا به شما این فرصت را می‌دهد تا طرح‌های مختلفی را که ممکن است در ذهن خود داشته باشید به راحتی با استفاده از این روش به چاپ برسانید.

قیمت

یکی از دلایلی که ممکن است شما را راغب به چاپ تیشرت بکند هزینه و قیمت چاپ تی شرت می باشد که باید شما بررسی کنید که آیا از لحاظ اقتصادی به صرفه است یا خیر. چاپ تیشرت دیجیتالی به طور متناوب نسبت به روش های دیگر از قیمت بسیار پایین تر و مناسب تری برخوردار است زیرا هزینه راه اندازی بسیار ارزان تری نسبت به سایر روش ها دارد.
هزینه چاپ تیشرت برای برخی از شرکت ها بااهمیت می باشد زیرا آنها محاسبه می کنند که آیا آن هزینه ای که بابتچاپ تی شرت می دهند برای آنها بازخورد مطلوبی دارد یا نه. در نتیجه انتخاب چاپ دیجیتالی می تواند برای آن دسته از شرکت هایی که با برنامه ریزی هزینه می کنند چاپ دیجیتالی بسیار می تواند برای آنها مفید باشد.
چاپ دیجیتال علاوه بر هزینه بسیار اندکی که برای شما در بر خواهد داشت کیفیت مطلوبی نیز به شما می دهد و بسیار از طرح و مدل هایی را در رنگ های مختلفی را می توانید به چاپ برسانید.
برای آشنایی با سایر روش های چاپ تی شرت، شما می توانید مقاله انواع روشهای چاپ تیشرت را مطالعه کنید.
 منبع : سایت تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین