Skip to main content

چاپ سررسید اختصاصی

مرکز تخصصی چاپ متین طبق روال سال های گذشته در نظر دارد در راستای هدفمند سازی و افزایش بازدهی تبلیغات شما عزیزان ، همزمان با نزدیک شدن به سال ۹۷ با ارائه جدیدترین مدل ها و طرح های سررسید اختصاصی در جهت همکاری با موسسات و شرکت ها در جهت چاپ سررسید تمام اختصاصی اقدام نماید.
همانگونه که مستحضرید منظور از تولید و چاپ سر رسید اختصاصی ، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های سررسید اعم از طرح جلد ، پلاک و داغی به صورت عادی و طلاکوب ، صفحات رنگی اولیه به صورت گلاسه و همچنین قرار دادن صفحات گلاسه در قسمت های داخلی سررسید و مهمتر از همه قرار دادن متن و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز میباشد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه



منظور از چاپ سررسید اختصاصی چیست !؟

منظور از چاپ سررسید اختصاصی این است که شما عزیزان میتوانید تمامی موارد مد نظر خود از قبیل لوگو و برند شرکت مربوطه ، شعار تبلیغاتی ، اختصاص دادن متن یا هر نوشته در هر صفحه مد نظر (متناسب با مناسبت ها یا روزهای خاص برای هر شرکت ) به صورت چاپ ۴ رنگ ( تمام رنگی ) و متناسب با تم و قالب لوگو و یا نظر خود درخواست نمایید. طبیعتا این نوع تبلیغات با توجه به لیست قیمت چاپ سررسید های ارائه شده توسط چاپ متین از مقرون به صرفه ترین و جدیدترین متدهای تبلیغ برای افزایش ارتباط با مشتریان شما عزیزان خواهد بود. مرکز تخصصی چاپ متین امیدوار است با این روش از هزینه های اضافی تحمیل شده به شرکت ها کاسته و گام موثری در جهت جلوگیری از صرف هزینه های اضافی و افزایش بازدهی تبلیغات برای مشتریان خود بردارد.
بدیهی ست که این قیمت های ارائه شده برای سررسید ها به همراه چاپ تماما اختصاصی با حداقل سود ممکن جهت معرفی بیشتر چاپ این نوع سررسید در سال های نخست در کشور عزیزمان ایران می باشد.

چندی از ویژگی های چاپ سررسید اختصاصی چاپ متین …

  • تنوع محصولات
  • قیمت پایین
  • تیراژ پایین و امکان چاپ فوری
  • طراحی اختصاصی صفحات داخلی رایگان


چاپ سررسید اختصاصی تیراژ پایین

امروزه هدایای تبلیغاتی  همچون سررسید یکی از نیازهای اصلی یک شرکت و یا سازمان دولتی و خصوصی محسوب میشود در حقیقت شما میتوانید با چاپ به موقع سررسید هر ساله به تبلیغ شرکت و یا سازمان خودتان بپردازید که نام سازمانتان، لوگوتان برروی تمام قسمت های دلخواهتان درج شده باشد که این امر باعث جذب مشتریانتان به خودتان می شوید. همیشه در اواخر سال، اکثر شرکت ها و ارگان ها و مشاغل در تکاپوی خرید سررسید و چاپ سررسید می افتند.گروه متخصصین چاپ متین طبق روال هرساله سررسید مربوط به سال آینده را در مدل ها و طرح های متنوع بصورت انبوه و البته با تیراژ پایین به چاپ می رساند.


چاپ سررسید سفارشی

گروه تخصصی چاپ متین سررسید های اختصاصی سال های جاری و سال های آینده را در مدل های مختلفی به چاپ می رساند . چاپ سررسید  نسبت به جلد سررسید متغیر است. و با توجه به نوع جلد سررسید ، نوع چاپ مشخص میشود.انواع سررسید رومیزی ، سررسید جیبی ، سررسید چرم ، سررسید مدیران ، سررسید رقعی ، سررسید سلفونی ته دوخت ، سررسید فنری سلفونی ، سررسید جلد گالینگور و صدها طرح و مدل دیگر در بازار موجود است. شما می توانید از طرح های موجود بسته به نیاز خود انتخاب و سفارش سررسید خود را تکمیل نمایید. هدف اصلی ما در چاپ متین این است که قیمت چاپ سررسید برای شما بسیار پایین تمام بشود.
 منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین

Comments

Popular posts from this blog

کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است

بهترین هدیه برای روز مادر در چاپ متین

علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین